Μια νέα «ευέλικτη» πραγματικότητα, η ιστορία της ψηφιοποίησης του ελληνικού τουρισμού
Την Τρίτη 1 Ιουνίου το Visit Greece App, η επίσημη εφαρμογή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού που έχει δημιουργήσει η Warply, βραβεύτηκε ως "Loyalty Brand of the Year 2021" και απέσπασε συνολικά 8 βραβεία και την υψηλότερη βαθμολογία συνολικά από όλες τις υποψηφιότητες. Η μεγάλη αυτή διάκριση, είναι μια καλή ευκαιρία ώστε να ανοίξει μια δημόσια συζήτηση για καλές πρακτικές συνεργασιών δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.