Β. Κικίλιας: Δίνουμε ακόμα 22,16 εκ. ευρώ για το Μεταφορικό Ισοδύναμο
Β. Κικίλιας: Δίνουμε ακόμα 22,16 εκ. ευρώ για το Μεταφορικό Ισοδύναμο
Β. Κικίλιας: Οι αμερικανικές επενδύσεις σε ναυτιλία και ναυτιλιακές υποδομές θα φέρουν δυναμική ανάπτυξη
Τ. Γαϊτάνης: Η ναυτική τεχνολογία στο επίκεντρο - Στρατηγικός μοχλός για το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας
Αιχμές της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων για τον αποκλεισμό της ONEX από τη λίστα προγραμμάτων του SAFE
Η Ελλάδα επιστρέφει στις ναυπηγήσεις και πρωταγωνιστεί στη θαλάσσια επιβατική μεταφορά στην ΕΕ
Reuters
Μαύρη Θάλασσα: Το κόστος για τις ασφάλεις πολέμου σχεδόν διπλασιάστηκε, μετά τις απειλές του Πούτιν
Β. Κικίλιας για την Εποπτική Μονάδα Ασφάλειας Λιμένων και Πλοίων: Πρώτα απ’ όλα η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση των πολιτών
Μελέτη ΝΑΤ
Ανοίγουν πανιά οι γυναίκες στη ναυτική απασχόληση στην Ελλάδα και παγκοσμίως
Τα ελληνικά λιμάνια στο επίκεντρο: Γιατί η Ελλάδα εξελίσσεται σε εμπορικό και ενεργειακό κομβο
Altomare S.A.: Τηρούμε όλους τους διεθνείς κανονισμούς
Στα ύψη τα κόστη από την πράσινη μετάβαση: Απαίτηση για τεράστιες ενεργειακές επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια έως το 2030
Κίνα: Αναστέλλονται για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για πλοία που σχετίζονται με τις ΗΠΑ
Ο Πειραιάς στο επίκεντρο της ναυτιλιακής ανάκαμψης - Σταθεροποίηση στη Διώρυγα του Σουέζ, ανησυχίες από την πειρατεία στη Σομαλία
Η «χρυσή» ευκαιρία για τον ελληνικό στόλο LNG Carriers από τη σύμπραξη Ελλάδας-ΗΠΑ στο φυσικό αέριο
Maersk: Πάνω από τις εκτιμήσεις τα κέρδη και τα έσοδα - Θα συνεχιστούν οι διαταράξεις στην Ερυθρά Θάλασσα
Β. Κικίλιας: «Νέα μαρίνα στην Κέρκυρα με επένδυση άνω των 50 εκατ. ευρώ»
Νέα εποχή και αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία
Ανθεκτική στα λειτουργικά κόστη η ελληνική ακτοπλοΐα - Σταθερά τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια εφέτος
Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Επίσκεψη 11 γερμανικών ναυτιλιακών εταιρειών στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας