«To the point» με τον Ζαχαρία Ζούπη
Αχ Ανδρέα, αναφώνησε η Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Νάντια Γιαννακοπούλου, καταθέτοντας ένα λουλούδι στον τάφο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Παπανδρέου, και η εικόνα διαδόθηκε σε μηδενικό χρόνο. Διάφοροι έγραψαν σχόλια. Άλλοι δήλωναν έκπληκτοι. Δεν γνωρίζω τι μπορεί να σκεφτόταν η Βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά εμένα δεν μου φάνηκε περίεργη η σκηνή, ούτε η αναφώνηση. Μάλλον αρκετοί φίλοι, στελέχη, πολίτες που αγαπούν το ΠΑΣΟΚ σκέφτονται αυτή την εποχή τον άνθρωπο που δημιούργησε ένα κόμμα που σε επτά χρόνια πήρε την εξουσία και κυβέρνησε την χώρα τα μισά χρόνια της Μεταπολίτευσης.