
Τεχνητή Νοημοσύνη
Οι δαπάνες για διαφημίσεις στα online «ψαχτήρια» θα αυξηθούν 26 φορές μέχρι το 2029
Τεχνητή Νοημοσύνη
Οι δαπάνες για διαφημίσεις στα online «ψαχτήρια» θα αυξηθούν 26 φορές μέχρι το 2029
TechCrunch
YouTube: Οι χρήστες θα βλέπουν διαφημίσεις μετά τις «κορυφαίες στιγμές» των βίντεο
Meta: Οι Κινέζοι λιανοπωλητές μειώνουν τις διαφημιστικές δαπάνες σε Facebook και Instagram
Amazon: Αυξάνει τις διαφημίσεις της στο X έπειτα από έναν χρόνο απουσίας
Quartz
Πώς το Netflix κέρδισε τη «μάχη» του streaming