Η Meta έχει θέσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της διαφημιστικής της δραστηριότητας, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 98% των ετήσιων εσόδων της. 
Νέο εργαλείο AI από την Meta - Διαφημίσεις και στο WhatsApp μετά από 11 χρόνια
AP Photo/Tony Avelar
AP Photo/Tony Avelar

Νέο εργαλείο AI από την Meta - Διαφημίσεις και στο WhatsApp μετά από 11 χρόνια

Η Meta έχει θέσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της διαφημιστικής της δραστηριότητας, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 98% των ετήσιων εσόδων της. 

Η Meta συνεχίζει να επιταχύνει την ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης στις υπηρεσίες της, με την μητρική των Facebook και Instagram να ανακοινώνει την Τρίτη (17/06) πως ένα νέο εργαλείο που δημιουργεί διαφημίσεις AI στις πλατφόρμες της.

Όπως μετέδωσε το Bloomberg, το νέο tool  Τεχνητής Νοημοσύνης επιτρέπει τη μετατροπή φωτογραφιών από προϊόντα σε βίντεο με πολλές σκηνές (multi-scene).

Οι διαφημιστές μπορούν να ανεβάσουν έως και 20 εικόνες για να δημιουργήσουν τα βίντεο, τα οποία συνοδεύονται από μουσική και επικάλυψη κειμένου.

Ο επικεφαλής της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ,  έχει θέσει την Tεχνητή Nοημοσύνη ως κορυφαία προτεραιότητα για φέτος, καθώς η εταιρεία ανταγωνίζεται τις Open AI, Google και Microsoft για την ανάπτυξη κορυφαίων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης και λειτουργιών για τους καταναλωτές. 

Αυτό περιλαμβάνει την επένδυση στην Scale AI, καθώς και τις προσπάθειες του Ζάκερμπεργκ να προσλάβει προσωπικά μια νέα ομάδα «υπερνοημοσύνης».

Η Meta έχει θέσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της διαφημιστικής της δραστηριότητας, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 98% των ετήσιων εσόδων της. 

Οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι της Meta είναι μικρές επιχειρήσεις και όσο φθηνότερο είναι για αυτές να παράγουν διαφημιστικό υλικό, τόσο περισσότερα χρήματα έχουν να διαθέσουν για την προώθηση των μηνυμάτων τους στο Facebook ή το Instagram.

Η δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αυτής της δραστηριότητας. 

Η Meta επιτρέπει επίσης στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν κειμενικές προτροπές για τη δημιουργία διαφημιστικών εικόνων και ανακοίνωσε τον Οκτώβριο ότι οι έμποροι μπορούν να μετατρέπουν εικόνες σε GIF που δημιουργούνται με AI για διαφημίσεις. 

Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης ένα εργαλείο μετατροπής κειμένου σε βίντεο για τους γενικούς καταναλωτές, το Movie Gen, το οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά το περασμένο φθινόπωρο.

Διαφημίσεις στο WhatsApp

Εξάλλου και όπως μετέδωσε το CNBC, οι επιχειρήσεις θα μπορούν πλέον να προβάλλουν τις λεγόμενες διαφημίσεις κατάστασης στο WhatsApp, οι οποίες προτρέπουν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τους διαφημιζόμενους μέσω των λειτουργιών ανταλλαγής μηνυμάτων της εφαρμογής.

Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο στους χρήστες στην καρτέλα «Ενημερώσεις» του WhatsApp, ώστε να διαχωρίζονται οι προωθητικές ενέργειες από τις προσωπικές συνομιλίες των χρηστών. Επιπλέον, η Meta θα αρχίσει να έχει έσοδα από τη λειτουργία «Κανάλια» του WhatsApp μέσω διαφημίσεων αναζήτησης και συνδρομών.

Η ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ εμπορικών σημάτων και καταναλωτών «θα πρέπει να είναι ο επόμενος πυλώνας της επιχείρησής μας», δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ στους αναλυτές τον Απρίλιο, προσθέτοντας ότι το WhatsApp έχει πλέον πάνω από 3 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων «περισσότερων από 100 εκατομμυρίων ανθρώπων στις ΗΠΑ, με τα νούμερα να αυξάνονται ραγδαία».

Η Meta θα «χρησιμοποιήσει πολύ βασικές πληροφορίες» για να προτείνει ποιες διαφημίσεις θα εμφανίζονται στους χρήστες του WhatsApp, δήλωσε την Παρασκευή η Νικίλα Σρινιβασάν, επικεφαλής προϊόντων για επιχειρηματικά μηνύματα της Meta. Αυτές περιλαμβάνουν τη χώρα, την πόλη, τη συσκευή και τη γλώσσα ενός ατόμου, καθώς και δεδομένα όπως ποιον ακολουθεί ή πώς αλληλεπιδρά με τις διαφημίσεις.

Οι οργανισμοί και τα άτομα που είναι διαχειριστές καναλιών θα μπορούν πλέον να ξοδεύουν χρήματα για να ενισχύσουν την ορατότητα των αντίστοιχων καναλιών τους όταν κάποιος τα αναζητά μέσω ενός καταλόγου, παρόμοια με τις διαφημίσεις στα καταστήματα εφαρμογών της Apple και της Google.

Επιπλέον, οι διαχειριστές καναλιών θα μπορούν να χρεώνουν στους χρήστες μηνιαία συνδρομή για να έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικές ενημερώσεις και περιεχόμενο, ανακοίνωσε η Meta τη Δευτέρα. Η εταιρεία δεν θα κερδίσει αμέσως χρήματα από αυτές τις μηνιαίες συνδρομές, αλλά σχεδιάζει να πάρει τελικά το 10% από αυτές, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.