O Ίλον Μασκ σταματά τις διαφημίσεις στα hashtag του X
AP Photo/Noah Berger
AP Photo/Noah Berger

O Ίλον Μασκ σταματά τις διαφημίσεις στα hashtag του X

Την απόφαση να σταματήσει την προβολή διαφημίσεων στα hashtag του X (πρώην Twitter) ανακοίνωσε ο επικεφαλής της πλατφόρμας, Ίλον Μασκ.

Σε ανάρτηση του σημείωσε πως από την Παρασκευή «ο  αισθητικός εφιάλτης που είναι τα hashtag θα απαγορευτεί από τις διαφημίσεις στο 𝕏».

Αποκαλώντας τα hashtags «αισθητικό εφιάλτη», ο Mασκ δήλωσε ότι η απαγόρευση θα τεθεί σε εφαρμογή από την Παρασκευή.

«Από αύριο (σ.σ. Παρασκευή 27/06), ο αισθητικός εφιάλτης που είναι τα hashtags θα απαγορευτεί στις διαφημίσεις στο X», ανέφερε σε μια ανάρτησή του.

Οι κανονικές αναρτήσεις στο X αναμένεται να μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν hashtags, με τον Mασκ να αναφέρει συγκεκριμένα ότι ο νέος κανόνας ισχύει μόνο για τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα μικροblogging.

Τα hashtags έχουν από καιρό χρησιμεύσει ως βασικό εργαλείο για την ανακάλυψη και την αλληλεπίδραση στα κοινωνικά μέσα.

Ωστόσο, η πρόταση του Μασκ ότι είναι «ενοχλητικά» ανοίγει το δρόμο για μια πιο καθαρή μορφή διαφήμισης στο X.

Η απαγόρευση των hashtag στις διαφημίσεις του X έρχεται μήνες μετά την αναφορά του Μασκ τον Δεκέμβριο του 2024, ο οποίος τα χαρακτήρισε «άσχημα» και προέτρεψε τους χρήστες να σταματήσουν να τα χρησιμοποιούν.

«Παρακαλώ σταματήστε να χρησιμοποιείτε hashtag. Το σύστημα δεν τα χρειάζεται πια και είναι άσχημα», απάντησε σε μια ανάρτηση.

Ο ιδιοκτήτης του X είχε τότε υπονοήσει ότι τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν την ανάγκη για παραδοσιακά hashtag.

Ισχυρίστηκε ότι ο αλγόριθμος ανακάλυψης και αναζήτησης του X, που υποστηρίζεται από το chatbot τεχνητής νοημοσύνης Grok της XAI, μπορεί πλέον να ομαδοποιεί και να εμφανίζει θέματα χωρίς τη χρήση hashtag.

Τα hashtag έγιναν δημοφιλή για πρώτη φορά από το Twitter, τώρα γνωστό ως X, το 2007. Στόχος τους ήταν να ομαδοποιούν συνομιλίες και τάσεις.

Ωστόσο, υπό την ηγεσία του Μασκ, η τάση κινείται τώρα προς μια καθαρότερη και πιο ευχάριστη οπτικά εμπειρία για τον χρήστη.