Reddit: Εισέρχεται στον χώρο των διαφημίσεων που βασίζονται στην Tεχνητή Nοημοσύνη
Shutterstock
Shutterstock
Quartz

Reddit: Εισέρχεται στον χώρο των διαφημίσεων που βασίζονται στην Tεχνητή Nοημοσύνη

Στο φεστιβάλ διαφήμισης Cannes Lions, το Reddit παρουσίασε δύο νέα εργαλεία υπό την «ομπρέλα» Reddit Community Intelligence, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη για την εξαγωγή εμπορικών και καταναλωτικών πληροφοριών από το περιεχόμενο των χρηστών της.

Σύμφωνα με το Quartz, η ανακοίνωση γίνεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για το Reddit, που μετά την είσοδό της στο χρηματιστήριο τον Μάρτιο προσπαθεί να αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί στον ανταγωνιστικό κόσμο της ψηφιακής διαφήμισης. Τη Δευτέρα, η μετοχή της ενισχύθηκε κατά 3,6%.

Ποια είναι τα νέα εργαλεία;

Το πρώτο εργαλείο, Reddit Insights, είναι ένα κλιμακούμενο εργαλείο social listening, που επιτρέπει στους marketers να αναλύουν αναρτήσεις και σχόλια στο Reddit, εντοπίζοντας τάσεις, συναισθηματικό τόνο και εμπορικά σήματα ενδιαφέροντος.

Το δεύτερο, Conversation Summary Add-ons, ενσωματώνει θετικά σχόλια χρηστών μέσα σε διαφημιστικά banners. Σύμφωνα με τις πρώτες δοκιμές με εταιρείες όπως οι Lucid και Jackbox Games, οι διαφημίσεις αυτές πέτυχαν κατά 19% υψηλότερο ποσοστό κλικ (CTR) από τις τυπικές διαφημίσεις εικόνας.

Η αλυσίδα CVS είναι από τους πρώτους μεγάλους εταίρους που θα δοκιμάσουν τη νέα προσέγγιση. Μέσω μιας νέας συμφωνίας ανταλλαγής δεδομένων, η CVS θα συνδυάσει στοιχεία από το πρόγραμμα επιβράβευσης των 90 εκατομμυρίων πελατών της με τα δεδομένα των 108 εκατομμυρίων καθημερινών χρηστών του Reddit.

Έτσι, οι διαφημιστές θα μπορούν να στοχεύουν αγοραστές της CVS με βάση τη δραστηριότητά τους στο Reddit και να παρακολουθούν αν τελικά προχωρούν σε αγορές.

Αυτό αντικατοπτρίζει τη γενικότερη τάση των λιανεμπόρων να επεκτείνουν τα διαφημιστικά τους δίκτυα και εκτός των δικών τους καναλιών, ενώ για το Reddit αποτελεί ευκαιρία να διεκδικήσει μερίδιο από τα μεγάλα διαφημιστικά budgets που συνήθως πηγαίνουν σε κολοσσούς όπως η Amazon και η Walmart.