Μία δεκαετία, σαν δρόμος μελαγχολικός
Έτσι ήταν αυτή η δεκαετία. Δύστροπη, φορτική, μελαγχολική, πιεστική, αλλά αναγκαία. Άλλες φορές κολλούσε και φάνταζε ατελείωτη και άλλες σε συνέπαιρνε ένα κλίμα πείσματος και αισιοδοξίας για το νέο που θα μπορούσε να επέλθει μετά. Το 2010 κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί τι θα επακολουθήσει.<b> Γράφει ο Σταύρος Κωνσταντινίδης. </b>