Μην ξεφτιλίζεστε άλλο, αναγνωρίστε ότι θα χάσετε
Διαβάζοντας την δημοσκόπηση της ALCO που ανεβάζει την διαφορά ανάμεσα στην ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ, ειλικρινά αναρωτήθηκα αν οι κυβερνητικοί μας είναι στα καλά τους. Διότι όταν όλες οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, ακόμα και οι φιλικότερες στον Τσίπρα δίνουν τέτοια ποσοστά, πόσο ανθρωπίνως λογικό είναι να βγαίνουν αυτοί και να λένε ότι πάνε για να κερδίσουν εκλογές;