Τελικά, οι «Μονόκεροι» των αγορών σκόνταψαν
Είναι σίγουρο πως οι «Μονόκεροι» έχουν σκοντάψει. Δύσκολα θα περάσουν οι ισολογισμοί τους σε κέρδη. Προς το παρόν, κερδισμένοι είναι όλοι οι αρχικοί μέτοχοι και χαμένοι οι νέοι μέτοχοι που αγόρασαν τις μετοχές στις δημόσιες εγγραφές αλλά και αργότερα, μέσα στη χρηματιστηριακή αγορά. Όσο για την πορεία των εταιριών αυτών σε βάθος χρόνου, εκφράζονται σημαντικές επιφυλάξεις...