Η έξοδος στις αγορές έστειλε τα μηνύματα της. Με τον ESM, τι θα γίνει;
H Ελλάδα πρέπει να απευθυνθεί στον ESM για τα 4 δισ. ευρώ, που της αναλογούν. Θα είναι ένα ουσιαστικό βήμα για τα δημόσια οικονομικά της χώρας, αλλά και μια κίνηση ουσίας απέναντι στους θεσμούς. Ούτως ή αλλιώς, αν χρειαστεί να ληφθούν κάποια επιπλέον μέτρα, θα ληφθούν. Το πολιτικό κεφάλαιο της κυβέρνησης, αποτιμάται υψηλά. Έχει το πάνω χέρι. Ας το εκμεταλλευτεί στο έπακρο, όχι μόνο με πολιτικούς όρους, αλλά και με οικονομικούς.