Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο - Το μήνυμα του Κυρ. Πιερρακάκη
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISS
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISS

Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο - Το μήνυμα του Κυρ. Πιερρακάκη

Τη μετονομασία του Υπερταμείου σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Μιλώντας σε συνέδριο του Υπερταμείου, ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε εκτενώς στο ρόλο που έχει το Υπερταμείο για την προσέλκυση επενδύσεων και την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

Ο ΥΠΕΘΟ είπε στην ομιλία του «ανακοινώνουμε μια αλλαγή με ουσιαστικό περιεχόμενο και εξίσου ουσιαστικό συμβολισμό. Το Υπερταμείο ονομάζεται σε εθνικό αναπτυξιακό ταμείο. Μετονομάζεται έτσι γιατί αυτός είναι πλέον ο ρόλος του. Να μετατρέπει τη δημόσια περιουσία σε παραγωγικό κεφάλαιο. Να κινητοποιεί επενδύσεις. 

Να λειτουργεί ως μοχλός μακροπρόθεσμης ανάπτυξης. Η ώρα είναι τώρα. Η Ελλάδα δεν μπορεί να περιμένει. Οφείλει να επενδύσει, να επιταχύνει, να τολμήσει. Να αφαιρέσει τον φόβο από την εξίσωση του μέλλοντος. Να διαγράψει από τον συλλογικό της λεξιλόγιο το "δεν» από το "δεν γίνεται"» κατέληξε ο κ. Πιερρακάκης.