Ο Τζεφ Μπέζος και ο ράπερ Drake «ποντάρουν» στη νέα μπασκετική μαθητική λίγκα

Ο Τζεφ Μπέζος και ο ράπερ Drake «ποντάρουν» στη νέα μπασκετική μαθητική λίγκα

Οι λέξεις «καινοτομία» και, φυσικά, «χρήμα» είναι αρκετές για να χτυπήσουν «καμπανάκια» έμπνευσης και επένδυσης στις Η.Π.Α.. Η εταιρία Overtime TakeOver, η οποία στις αρχές Μαρτίου ανακοίνωσε την ίδρυση μίας λίγκας μπάσκετ για μαθητές 16-18 ετών, οι οποίοι θα μπορούν να αμείβονται ακόμη και με 100.000 δολάρια ετησίως(!), συνεχίζει την ανοδική πορεία της στην εύρεση κεφαλαίων. Οι τελευταίοι επενδυτές της, μάλιστα, είναι και ζάπλουτοι και, βεβαίως, διάσημοι.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Τζεφ Μπέζος και ο Καναδός ράπερ Drake, μαζί με τους σταρ του ΝΒΑ, Ντέβιν Μπούκερ (Φίνιξ), Τρέι Γιανγκ (Ατλάντα) και Κλέι Τόμπσον (Γκόλντεν Στέιτ) και την παίκτρια WNBA, Τσίνεϊ Ογκουμίκε (Λ.Α. Σπαρκς), είναι μεταξύ των νέων ενισχυτών της προσπάθειας. Μαζί με τον δραστήριο επιχειρηματικά Κέβιν Ντουράντ (Μπρούκλιν) και τον Καρμέλο Αντονι (Πόρτλαντ), που στήριξαν εξαρχής το εγχείρημα, συνολικά 25 εν ενεργεία ή παλαίμαχοι παίκτες του ΝΒΑ συμμετέχουν στο πρότζεκτ, το οποίο ουσιαστικά έχει στόχο να αποτελέσει το αντίπαλο δέος όχι μόνο του NCAA (κολεγιακού μπάσκετ), αλλά και του γυμνασιακού πρωταθλήματος στην Αμερική.

Ο Τζεφ Μπέζος θα συμμετάσχει μέσω της προσωπικής επενδυτικής φίρμας του, της Bezos Expeditions και με τον Drake και τους παίκτες του ΝΒΑ θα προσθέσουν περίπου 80 εκατομμύρια δολάρια στο πορτφόλιο της Overtime TakeOver. Το συνολικό ποσό που έχει εξασφαλίσει η εταιρία για τη λειτουργία της, η οποία εκτός της λίγκας περιλαμβάνει και υπηρεσίες media με διανομή περιεχομένου σε Snapchat, YouTube, Facebook και την πώληση ρούχων και προϊόντων με το logo της, ανέρχεται πλέον στα 140 εκατ. δολάρια!

Ενα μέρος του νέου κεφαλαίου θα διατεθεί σε NFT δυνατότητες. Ο CEO της Overtime, Νταν Πόρτερ, μπορεί με την επένδυση να προσθέσει άλλους 80 υπαλλήλους (στους 125 υπάρχοντες) για τη μαθητική λίγκα μπάσκετ, η οποία αναμένεται να αρχίσει τους αγώνες τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Οπως εξήγησε ο ίδιος ο Αμερικανός επιχειρηματίας, επιπλέον, «έχουμε και την ευχέρεια να προχωρήσουμε και σε στοχευμένες επενδύσεις ενόψει της πρώτης σεζόν». Από την ίδρυσή της, το 2016, η Overtime TakeOver επισημαίνει πως το περιεχόμενό της σε όλες τις πλατφόρμες έχει 1,7 δισ. προβολές μηνιαίως. Και ο κ. Πόρτερ τονίζει πως «αυτή είναι μόνο ο κορυφή του “παγόβουνου” μας».