Την απόσυρση από τους σταθμούς του Μετρό της διαφημιστικής καμπάνιας κατά των αμβλώσεων ζητά με ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τονίζοντας ότι ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ, την οποία οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.
Η ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρει:
«Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.
Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».
Σημειώνεται πως η διαφημιστική καμπάνια προκάλεσε τις τελευταίες ώρες έντονες αντιδράσεις. Οι αφίσες που έχουν αναρτηθεί από το «Αφήστε με να ζήσω» γράφουν στο κάτω μέρος «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής», ενώ στο υπόλοιπο υπάρχουν ερωτήσεις, όπως: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί;».
Διαβάστε ακόμα: