Ευρύτερη συναίνεση τουλάχιστον επί της αρχής του νομοσχεδίου καταγράφεται από τις τοποθετήσεις των εισηγητών και των ειδικών αγορητών των κομμάτων, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου για τον Ε65 στην Ολομέλεια, αναγνωρίζοντας την σημαντική αναπτυξιακή σημασία για την οικονομία και τη Δυτική Μακεδονία της κατασκευής του βόρειου οδικού άξονα του Ε65.
Υπέρ του νομοσχεδίου τάσσονται ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ παρά τις επιμέρους παρατηρήσεις που κατέγραψαν ο εισηγητής της μειοψηφίας και ο ειδικός αγορητής του ΚΙΝΑΛ. Αντίθετα κατά των κυρώσεων τάχθηκαν οι ειδικοί αγορητές του ΚΚΕ, της Ελληνικής Λύσης και του ΜέΡΑ 25.
Ειδικότερα, ο εισηγητής της ΝΔ Θέμης Χειμάρας σημείωσε πως το σημερινό νομοσχέδιο είναι το επιστέγασμα μιας τεράστιας προσπάθειας σχεδόν δύο χρόνων, που κατέβαλε η κυβέρνηση προκειμένου το βόρειο τμήμα του Ε65 να πάρει επιτέλους σάρκα και οστά ύστερα από μια σειρά καθυστερήσεων, αναβολών και τροποποιήσεων της αρχικής σύμβασης, που ούτε λίγο ούτε πολύ είχαν σχεδόν βγάλει από τον χάρτη την υλοποίησή του.
Πρόκειται, είπε, για ένα ακόμη απτό αποτέλεσμα της πολιτικής και συστηματικής εργασίας της κυβέρνησης της ΝΔ και προσωπικά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, το οποίο ανταποκρίνεται στις προεκλογικές μας δεσμεύσεις απέναντι στον ελληνικό λαό για έργα υποδομής αντίστοιχου βεληνεκούς, έργα τα οποία μπορούν να ενδυναμώσουν την ελληνική οικονομία και να επιταχύνουν δραστικά την οριστική ανάκαμψη της χώρας μας.
Η σημερινή σύμβαση τόνισε εκκινεί στην κυριολεξία αυτήν τη φορά την κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε65 από τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα έως την Εγνατία, που θα συνδέσει τις δύο σημαντικότερες εθνικές οδικές αρτηρίες, τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό. Σήμερα υπογράμμισε έχουν ολοκληρωθεί όλες οι περιβαλλοντικές μελέτες του τμήματος και ένα σημαντικό μέρος των απαλλοτριώσεων.
Εστίασε στα οφέλη που θα απορρέουν από την κατασκευή σε όλα τα επίπεδα υπογραμμίζοντας ότι βγάζει ολόκληρες περιοχές από την απομόνωση και δημιουργεί τις αναγκαίες συνθήκες ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας.