Άλμα καταγράφει η μετοχή της Kuaishou Technologies στο ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, καθώς η ΙΡΟ της κινεζικής εταιρείας πλατφόρμας βίντεο προσέλκυσε ισχυρή ζήτηση από τους επενδυτές.
Η Kuaishou κατάφερε να συγκεντρώσει και πάλι επάνω της το ενδιαφέρον των επενδυτών, με τις μετοχές της να σημειώσουν στο χρηματιστηριακό ντεμπούτο τους άνοδο 194% στο άνοιγμα της αγοράς.
Οι μετοχές της εταιρείας μικρών βίντεο, που αναλυτές χαρακτηρίζουν ήδη ως το αντίπαλο δέος του TikTok, αποτιμήθηκαν στα 115 δολάρια Χονγκ Κονγκ η καθεμία, στην κορυφή του αναμενόμενου εύρους και άνοιξαν τελικά στα 338 δολάρια Χονγκ Κονγκ.
Η εξέλιξη αυτή σημειώνεται σε μία περίοδο που οι τεχνολογικοί κολοσσοί έχουν μπει στο στόχαστρο του Πεκίνου για μονοπωλιακές πρακτικές, με την επιβολή αυστηρής νομοθεσίας η οποία περιλαμβάνει και τις υπηρεσίες streaming.
Η IPO συνιστά μία ακόμη νίκη για το Χρηματιστήριο Χονγκ Κονγκ που κατάφερε να προσελκύσει εταιρείες υψηλής τεχνολογίας και παράλληλες εγγραφές. Οι κινεζικές εταιρείες που είναι εισηγμένες στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Alibaba και JD.com, έχουν επίσης συγκεντρώσει χρήματα στο Χονγκ Κονγκ.
Σύμφωνα με το CNBC η κινεζική εταιρεία βίντεο Bilibili που είναι εισηγμένη στο Nasdaq έχει υποβάλει αίτηση για δευτερεύουσα εισαγωγή στο Χονγκ Κονγκ.
Η Kuaishou αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό στην Κίνα από αντιπάλους όπως το Douyin, η κινεζική έκδοση του TikTok που ανήκει στην ByteDance, καθώς και η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων WeChat της Tencent.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Financial Times την εφαρμογή χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή 262 εκατομμύρια Κινέζοι οι οποίοι περνούν 86 λεπτά καθημερινά παρακολουθώντας βίντεο.