Στον κλάδο των ασφαλίσεων, οι πρωτοποριακές υπηρεσίες, η πελατοκεντρική προσέγγιση και η αμεσότητα στις καλύψεις είναι μερικοί από τους σημαντικούς παράγοντες που διαμορφώνουν τη «διαφορά». Είναι οι παράγοντες που ανέδειξαν και την Hellas Direct ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες τα τελευταία χρόνια και της εξασφάλισαν το 2022, για τρίτη χρονιά, μια θέση στη λίστα των Financial Times με τις χίλιες ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη. Για την ίδια όμως, την ίδια σημασία έχει και η «λεπτομέρεια». Μια τέτοια «λεπτομέρεια» και η διαχείρισή της, είχε σαν αποτέλεσμα, η Hellas Direct να εξασφαλίσει για τους ασφαλισμένους της όφελος μεγαλύτερο των 700.000 ευρώ την περυσινή χρονιά.
Ο αριθμός είναι σημαντικός. Γίνεται όμως πιο εντυπωσιακός, αν συνεκτιμηθεί ότι η «λεπτομέρεια» που οδήγησε στην εξασφάλιση ενός τέτοιου ποσού, για τους ασφαλισμένους της Hellas Direct, είναι η θραύση κρυστάλλων. Και καταγράφει τη φιλοσοφία, με την οποία η ασφαλιστική προσεγγίζει την υπόθεση ασφάλεια και προστασία για τους πελάτες της.
Πώς προέκυψε, όμως, αυτό;
Η θραύση κρυστάλλων δεν είναι μια υπόθεση που αφορά το πόσο προσεκτικός είναι ο οδηγός. Δεν είναι κάτι που προκαλεί ο ίδιος, και πάντα προκύπτει από εξωγενείς παράγοντες. Συνήθως προκύπτει από την «άτυχη στιγμή» που ένα πετραδάκι εκτοξεύεται από τη ρόδα του προπορευόμενου αυτοκινήτου και πέφτει στο παρμπρίζ... Προκύπτει ακόμα και για ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο που κάποιος θα «σπάσει» το βράδυ για να βρει μέσα κάποια αντικείμενα αξίας. Και δυστυχώς, αυτός ο κάποιος δεν θα πολυψάξει, εάν όντως υπάρχουν μέσα αντικείμενα. Τα κρύσταλλα των αυτοκινήτων καταστρέφονται ακόμη και εάν κάτι πέσει πάνω τους από τον όροφο μιας πολυκατοικίας. Ακόμη κι επειδή ένας άνθρωπος «έβαλε στο μάτι» ένα καινούργιο αυτοκίνητο και αποφάσισε να δείξει» επάνω του τα αρνητικά σημεία της προσωπικότητάς του...
Πράγματι, πρόκειται για μία από τις συχνότερες ζημιές στον κλάδο του αυτοκινήτων, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της Hellas Direct, σχεδόν κάθε ώρα σπάει ένα τζάμι αυτοκινήτου. Τα ίδια στοιχεία δείχνουν πως το πιο «άτυχο» από τα κρύσταλλα είναι παρμπρίζ στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Ακολουθούν τα πλαϊνά τζάμια και τελευταίο με μόλις μία στις δέκα ζημιές είναι το πίσω τζάμι. Η ζημιά που προκύπτει, όμως είναι μεγάλη, καθώς το κόστος αντικατάστασης, ιδιαίτερα για το παρμπρίζ, είναι μεγάλο.
Παρ’ όλα αυτά, αρκετοί ασφαλισμένοι αποφεύγουν την κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων, όταν αγοράζουν ένα συμβόλαιο. Πολλοί θεωρούν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι πιθανό να τους συμβεί: «εντάξει τώρα, σιγά μη συμβεί σε μένα», λένε... Κι όμως οι αριθμοί υποστηρίζουν ότι μία τέτοια ζημιά το πιθανότερο είναι να προκύψει. Και αυτή είναι μεταξύ άλλων και η αξία στα data analytics της Hellas Direct: δεδομένα που παρέχουν πραγματική πληροφόρηση στους πελάτες της.
Και κάπως έτσι φτάνουμε στη διαχείριση της λεπτομέρειας, που έρχεται σε πρώτη φάση με την απλή σύγκριση του κόστους προσθήκης της κάλυψης για θραύση κρυστάλλων στις καλύψεις και αυτού που θα προκύψει όταν συμβεί η ζημιά και θα απαιτηθεί επιδιόρθωση ή και αντικατάσταση.
Η Hellas Direct υπολογίζει πως για την προσθήκη της συγκεκριμένης κάλυψης σε ένα ετήσιο συμβόλαιο ασφάλισης αυτοκινήτου, το κόστος κυμαίνεται κατά μέσο όρο σε 20 ευρώ. Εάν όμως προκύψει η ζημιά για ένα ανασφάλιστο στον τομέα αυτό όχημα, ο μέσος όρος του κόστους φτάνει τα 250 ευρώ!
Για τον λόγο αυτό και η προτροπή της ασφαλιστικής συνίσταται στο ότι είναι καλύτερο για τον οδηγό, να ...να κινηθεί εκ του ασφαλούς και να εξοικονομήσει περίπου 230 ευρώ το χρόνο. Τα στοιχεία της Hellas Direct για το σύνολο του 2021, δείχνουν ότι για το διάστημα αυτό οι ασφαλισμένοι της εταιρίας εξοικονόμησαν συνολικά πάνω από 700.000 ευρώ. Αποδεικνύοντας από τη μία ότι καλύτερα να προλαμβάνει παρά να θεραπεύεις.
Καταδεικνύοντας όμως την ίδια στιγμή, ότι ο σύγχρονος, τρόπος διαχείρισης της «λεπτομέρειας» αυτής, έρχεται προς όφελος των ασφαλισμένων. Και την ίδια στιγμή, δείχνει και την υψηλή σημασία της ψηφιακής ανάλυσης δεδομένων που κάνει η Hellas Direct για όλους τους παράγοντες στον κλάδο τους αυτοκινήτου, αλλά και των ασφαλειών γενικότερα.
Τι κάνει η Hellas Direct
Τι ακριβώς είναι όμως η κάλυψη θραύσης κρυστάλλων και τι περιλαμβάνει; Με την κάλυψη αυτή εξασφαλίζεται, σε περίπτωση ζημιάς, η επισκευή ή αντικατάσταση των τζαμιών στο αυτοκίνητο, του παρμπρίζ ή των παραθύρων, και της εργοστασιακής γυάλινης ηλιοροφής.
Στην Hellas Direct, μάλιστα, για τους ασφαλισμένους, μία τέτοια ζημιά, αντιμετωπίζεται την ίδια μέρα! Από την εταιρεία, υπάρχει ειδική μέριμνα ώστε και αυτή η ζημιά να αντιμετωπίζεται άμεσα, με υποστήριξη από τις συνεργαζόμενες εταιρίες και τα συνεργαζόμενα συνεργεία της. Εφόσον η επισκευή ή αντικατάσταση κρυστάλλων γίνει εκεί, πραγματοποιείται δωρεάν. Και για την περίπτωση που κάποιος οδηγός δεν θέλει τα δικά τους προϊόντα ή επιθυμεί να επιλέξει ένα δικό του συνεργείο, και πάλι η ασφαλιστική καλύπτει το κόστος με την προβλεπόμενη απαλλαγή.
Οι υπεύθυνοι της Hellas Direct, αφηγούνται μάλιστα και μια πραγματική ιστορία:
Ένα πρωινό, μία οδηγός με ασφάλεια αυτοκινήτου στην Hellas Direct τηλεφωνεί στην 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης 212 - 2229900 και αναφέρει πως κατέβηκε να πάρει το αυτοκίνητό της για να φύγει για τη δουλειά της και βρήκε σπασμένο το τζάμι του οδηγού. Έχει συμπεριλάβει τη θραύση κρυστάλλων στις καλύψεις κι έτσι της δίνεται τηλεφωνικά η επιλογή συνεργαζόμενων εταιριών και συνεργείων. Η μία έχει υποκατάστημα στα 500 μέτρα από το σπίτι της. Φτάνει εκεί έπειτα από λίγα λεπτά, ενημερώνει για την ασφάλεια του αυτοκινήτου και το παράθυρο επιδιορθώνεται την ίδια στιγμή χωρίς κανένα κόστος για την ίδια. Σε λίγη ώρα φεύγει για τη δουλειά της σαν να μην έγινε τίποτα.
Έτσι απλά. Έτσι όπως γίνονται όλα στην Hellas Direct. Την εταιρεία όπου κάθε λεπτομέρεια μετράει!