Το Γάλα «Ποιος είναι το Αφεντικό;-Η Μάρκα του Καταναλωτή» για πρώτη φορά στην Ελλάδα στα καταστήματα ΑΒ

Το Γάλα «Ποιος είναι το Αφεντικό;-Η Μάρκα του Καταναλωτή» για πρώτη φορά στην Ελλάδα στα καταστήματα ΑΒ

Στα ψυγεία της ΑΒ Βασιλόπουλος θα βρίσκετε πλέον η καινοτόμα συνεταιριστική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή», σύμφωνα με ανακοίνωση, «προωθώντας τη βιώσιμη κατανάλωση και αναδεικνύοντας παράλληλα τον πρωτογενή τομέα της χώρας». 

«Kαι σε αυτή την ιδιαίτερη περίοδο που διανύουμε, στην ΑΒ Βασιλόπουλος, στεκόμαστε στο πλευρό των Ελλήνων παραγωγών και στηρίζουμε πρώτοι στην Ελλάδα την καινοτόμα συνεταιριστική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή». Από τις 21 Μαΐου 2020, μπορείτε να βρίσκετε στα ψυγεία των καταστημάτων μας 2 νέους κωδικούς - πλήρες και ελαφρύ γάλα εξαιρετικής ποιότητας του πρωτοποριακού αυτού εγχειρήματος, που προωθεί τη βιώσιμη κατανάλωση, ενώ παράλληλα, αναδεικνύει τον πρωτογενή τομέα της χώρας», αναφέρει συγκεκριμένα η ανακοίνωση και συνεχίζει: 

«Η «Ποιος είναι το Αφεντικό; - Η Μάρκα του Καταναλωτή» είναι μια κοινωνική και συλλογική πρωτοβουλία, στην οποία οι καταναλωτές γίνονται οι «πρωταγωνιστές» και συμμετέχουν στο ταξίδι ενός προϊόντος, από την παραγωγή έως το ράφι. Πώς; Οι ίδιοι αποφασίζουν με διαφάνεια, σεβασμό και αξιοπιστία τι θέλουν να καταναλώνουν, σε ποια τιμή́ και πώς αυτή κατανέμεται σε όσους φροντίζουν ώστε το προϊόν να φτάνει στο τραπέζι τους, με προτεραιότητα τη σωστή ανταμοιβή του παραγωγού. 

Έτσι, το γάλα, που διατίθεται στα καταστήματα ΑΒ, παράχθηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές που όρισε η πλειοψηφία των καταναλωτών που συμμετείχαν στην online ψηφοφορία μέσα από τη διαδραστική πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr. 

Στόχος του εγχειρήματος είναι να συμβάλλει στη στήριξη των παραγωγών της χώρας μας, στην ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα και της ελληνικής οικονομίας, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, βιωσιμότητας και ευζωίας. Κι ενώ η αρχή έγινε με το γάλα, θα ακολουθήσουν το ελαιόλαδο, η φέτα, το μέλι, το αλεύρι και όσα ακόμη αποφασίσουν οι καταναλωτές. 

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, ο Συνιδρυτής και Συντονιστής της, Λάμπης Κώτσου, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η 4η χώρα που αναπτύσσει το μοντέλο αυτό, μετά τη Γαλλία, το Βέλγιο και την Ισπανία. Απλοί άνθρωποι, καταναλωτές, συμμετέχουμε ενεργά σε αυτή την πρωτότυπη πρωτοβουλία. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, από την αρχή μάς στήριξε τόσο με την τεχνογνωσία της, όσο και με τη φροντίδα της, συμβάλλοντας ως ο πιο σημαντικός μας εταίρος σε μια πιο δίκαιη, βιώσιμη και έξυπνη κατανάλωση. Έτσι, το πρώτο προϊόν που δημιουργήσαμε οι καταναλωτές, το γάλα, είναι πλέον στα ψυγεία της ΑΒ Βασιλόπουλος και ανυπομονούμε να προχωρήσουμε μαζί και με τα υπόλοιπα προϊόντα».

Ο SVP Buying στη Διεύθυνση Αγορών της ΑΒ Βασιλόπουλος, Δημήτρης Πρίντζιος, δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή, ταυτιστήκαμε απόλυτα με αυτή τη νέα και πρωτοπόρα -για τη χώρα- πρωτοβουλία, καθώς συνδέεται με τη στρατηγική και τις αξίες μας να στηρίζουμε διαχρονικά την ελληνική πρωτογενή παραγωγή και τους Έλληνες Παραγωγούς. Την ίδια στιγμή, «ακούμε» τους πελάτες μας και φέρνουμε στο τραπέζι τους επιλογές ελληνικών προϊόντων, με την ίδια πάντα υψηλή ποιότητα και μάλιστα σε προσιτή τιμή. Η πρωτοβουλία «Ποιος είναι το αφεντικό; - Η Μάρκα του Καταναλωτή» είναι μια ακόμη έμπρακτη απόδειξη της φροντίδας που επιδεικνύουμε για τα διαλεχτά προϊόντα της ελληνικής γης. Κι ένας τρόπος να κάνουμε τη διαφορά στη ζωή  δεκάδων οικογενειών παραγωγών γάλακτος, ώστε να επιβιώσουν, να εξελιχθούν και μαζί τους και άλλα παρακλάδια του τομέα της Γεωργίας και όχι μόνο»».