Είσοδος στη μικρή λιανική και αύξηση των εξαγωγών οι στόχοι της Κρητών Άρτος

Είσοδος στη μικρή λιανική και αύξηση των εξαγωγών οι στόχοι της Κρητών Άρτος

Στρατηγικό συνεργάτη για να... μεγαλώσουν τα «μικιά» θα αποκτήσει μέσα στους επόμενους μήνες ο Μανόλης Δαμιανάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της Κρητών Άρτος.

Μεταξύ των βασικότερων στόχων για το 2016, όπως είπε στο liberal.gr ο επικεφαλής της εισηγμένης εταιρείας στην Εναλλακτική Αγορά του ΧΑ, είναι να βρεθούν τα επώνυμα προϊόντα της στα χιλιάδες μικρά σημεία πώλησης ανά την επικράτεια. Για την υλοποίηση του φιλόδοξου αυτού σχεδίου, ο Κρητικός manager έχει ήδη επαφές με προμηθευτές της μικρής λιανικής και τονίζει ότι μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2016 θα έχουν «πέσει» και οι υπογραφές.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία κάνει και σημαντικά βήματα για να τονώσει την εξωστρέφειά της. Οι εξαγωγές που ξεκίνησαν ουσιαστικά μόλις προ διετίας αποτελούν πλέον το 15% του τζίρου της, ενώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια στοχεύει οι μισές της πωλήσεις να προέρχονται από τις αγορές του εξωτερικού. Μία πρώτη, καλή, κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση είναι συμφωνία με την τουρκική αλυσίδα super market Migros, η οποία διαθέτει 1.000 καταστήματα. Η κρητική εταιρεία παξιμαδιών και αρτοσκευασμάτων πρόκειται από τις αρχές του 2016 να τοποθετήσει δύο κωδικούς της στα ράφια της εν λόγω αλυσίδας στη γειτονική χώρα.

Αύξηση πωλήσεων

Παράλληλα, η διατήρηση της θέσης της εταιρείας στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, είναι επίσης μεταξύ των στρατηγικών της στόχων για την επόμενη διετία, θα πρέπει να τονιστεί και η επιθετική πολιτική προσφορών που ακολουθεί η εταιρεία κατά τον τελευταίο μήνα του έτους για τα επώνυμα προϊόντά της.

Για το 2016 έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις περίπου 700.000 ευρώ που αφορούν κτιριακή επέκταση των εγκαταστάσεων της εταιρείας και εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού της εξοπλισμού.

Το 2015 προβλέπεται να κλείσει για την εισηγμένη με αυξημένο κύκλο εργασιών (γύρω στα 5,7 εκατ. ευρώ, έναντι 4,88 εκατ. το 2014) και με διευρυμένη κερδοφορία.

Η Κρητών Άρτος, που πριν λίγες ημέρες λάνσαρε τρία νέα προϊόντα (παξιμάδι ολικής άλεσης με 4 δημητριακά και χαρούπι, παξιμάδι με λιαστή τομάτα και ελιές και κουλουρίτσες με λιναρόσπορο), διαθέτει σήμερα τρεις γραμμές παραγωγής παραδοσιακών παξιμαδιών και δύο γραμμές για κριτσίνια, βουτήματα και snacks.

Η συνολική παραγωγική δυναμικότητα είναι 20-25 τόνοι τελικό προϊόν, ενώ με συνολικές επενδύσεις περίπου 1.500.000 ευρώ η παραγωγική δυναμικότητα μπορεί να διπλασιαστεί.

Λειτουργεί κάτω από τα συστήματα ποιότητας HACCP ΕΛΟΤ 1416, IFS Higher Level και BRC, χρησιμοποιεί 100% φυσικές πρώτες ύλες, άλευρα ολικής άλεσης και εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Κρήτης και συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής στην Ελλάδα (Carrefour, ΑΒ Βασιλόπουλος-Delhaize Group, Lidl, Μασούτης, Σκλαβενίτης, Μετρό, ΜΑΚΡΟ, Βερόπουλος SPAR, Γαλαξίας, ΕΛΟΜΑΣ, ΑΣΤΕΡΑΣ).

Σημειώνεται ότι σήμερα το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, που ξεκίνησε ως μια μικρή βιοτεχνία παραγωγής κρητικών παξιμαδιών και εξαγοράστηκε το 2004 από τον Μανώλη Δαμιανάκη, αποτελείται από 30 κωδικούς.

Ξανθή Γούναρη