Burberry: Η Κίνα "ανέβασε" τις πωλήσεις

Burberry: Η Κίνα "ανέβασε" τις πωλήσεις

Η σταθερή απόδοση που παρουσιάζει στη βρετανική αγορά σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση που σημειώθηκε στην αγορά της Κίνας για τα προϊόντα της ώθησαν κατά 3% υψηλότερα τα έσοδα της Burberry στο πρώτο τρίμηνο του έτους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Bloomberg, τα έσοδα από τις επιχειρήσεις λιανικής έφθασαν στα 478 εκατ. στερλίνες (613,2 εκατ. δολάρια), ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν έσοδα 471 εκατ. στερλινών. 

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4%.