Το ποσό των 34 εκατ. στερλινών (44 εκατ. δολαρίων) θα διαθέσει το βρετανικό δίκτυο BBC προκειμένου να ενισχύσει τη θέση του εν μέσω του έντονου ανταγωνισμού που γνωρίζει από τους κολοσσούς του χώρου Facebook, Amazon και Netflix. Αυτή τη φορά στο στόχαστρό του μπαίνει το παιδικό κοινό και στόχος είναι να καταφέρει να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο αγοράς από τις μεγάλες εταιρείες της Silicon Valley.
Οπως μεταδίδει το CNBC, στο πλαίσιο του ετήσιου επιχειρηματικού σχεδίου που έχει εκπονήσει το BBC, συμπεριλαμβάνεται η παραγωγή multimedia υλικού, όπως video, video blogs, παιχνίδια και διάφορες εφαρμογές. Παράλληλα, στόχος για το βρετανικό δίκτυο είναι να ενισχύσει το interactive περιεχόμενο που διευκολύνει το παιδικό κοινό να «δημιουργεί, να συνδέεται και να μοιράζεται».
«Οσον αφορά τις προθέσεις μας, το σχέδιό μας μιλά για επαναπροσδιορισμό του BBC για τη νέα γενιά» αναφέρεται σε ανακοίνωση του BBC. Οπως υποστηρίζει, είναι σαφές ότι η ιστορική διαδρομή του BBC -στον τομέα της ενημέρωσης, εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας- παραμένει αμετάβλητη. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός που δέχεται από άλλα βρετανικά δίκτυα και παγκόσμιους κολοσσούς, όπως το Facebook, την Amazon και το Netflix σε συνδυασμό με το γεγονός πως οι νέοι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα media με διαφορετικούς τρόπους, σημαίνει ότι το BBC πρέπει πλέον να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
Η νέα επένδυση αφορά κυρίως τους παιδικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, CBeebies και CBBC, καθώς και τις πλατφόρμες multimedia.
Σύμφωνα με το BBC, το Youtube προσελκύει ποσοστό περίπου το 70% των χρηστών της ηλικιακής ομάδας 6 έως 12 ετών. «Το κοινό μας αλλάζει με ταχείς ρυθμούς κι εμείς πρέπει να προσαρμοστούμε» τόνισε στο CNBC η διευθύντρια του παιδικού τομέα του BBC, Alice Webb.