8ος χρόνος, ημέρα 2396η
Τρίτη, 24 Μαΐου 2022

«Εμείς οι Γυναίκες…» : Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας της Lidl Ελλάς εξηγούν γιατί η «συμπόρευση καριέρας και οικογένειας, είναι τρόπος ζωής»

Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας της Lidl Ελλάς εξηγούν γιατί η «συμπόρευση καριέρας και οικογένειας, είναι τρόπος ζωής»

Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας της Lidl Ελλάς εξηγούν «μπορούμε καριέρα και οικογένεια μαζί»

Η Lidl Ελλάς δίνει το «βήμα» στις γυναίκες. Μέσα από τις προσωπικές τους ιστορίες, που γυρίστηκαν σε videos και «ανέβηκαν» στα social media της εταιρείας στο πλαίσιο μιας νέας καμπάνιας, οι πρωταγωνίστριες, όλες με δραστηριότητα σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς, εξηγούν πως
συνδυάζουν στη ζωή τους την καριέρα, την οικογένεια και την κοινωνική παρουσία. Κάθε μία απ’ αυτές, μιλά για τις προσωπικές της εμπειρίες. Όλες όμως μεταφέρουν ένα κοινό μήνυμα: Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Πρόκειται για ένα μήνυμα το οποίο η Lidl Ελλάς κάνει πράξη στο εργασιακό της περιβάλλον εδώ και χρόνια, πρεσβεύοντας αλλά και εφαρμόζοντας στην πράξη την ισότητα των φύλων και την πολιτική ίσων ευκαιριών μεταξύ όλων των ανθρώπων της.

Με μία τέτοια πολιτική να βρίσκεται ψηλά στο σύστημα εταιρικών αξιών της Lidl Ελλάς, η εταιρεία προχωρά συχνά και σε πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην εμπέδωσή τους από το σύνολο της κοινωνίας. Και το «Εμείς οι γυναίκες...» είναι ακριβώς μία τέτοια πρωτοβουλία. Επιδιώκοντας να καταγράψει ότι ένα παλαιό κοινωνικό στερεότυπο, αυτό της «κόντρας» ανάμεσα στο ρόλο μιας μητέρας, που ταυτόχρονα τρέχει και την καριέρα της, δεν υπάρχει. Γιατί πλέον οι γυναίκες καριέρας, μεγαλώνουν με επιτυχία τα παιδιά τους, ενώ και οι μητέρες κάνουν εξαιρετικές καριέρες.

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες...» πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Οι πρωταγωνίστριες

Το πώς οι σημερινές γυναίκες εκπληρώνουν με επιτυχία το ρόλο της μητρότητας σε συνδυασμό με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία σε οποιοδήποτε αντικείμενο, μας το εξηγούν την περίοδο αυτή οι πρώτες 4 από τις συνολικά 6 πρωταγωνίστριες της καμπάνιας:

Στα videos της καμπάνιας θα παρακολουθήσουμε τη Σμαράγδα Λιάτσικου να εξηγεί πως το 2019, στα 46 της χρόνια, πέρασε πρώτη με ρεκόρ μονάδων στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γιατί πάντα είχε το όνειρο να γίνει γιατρός. Η ίδια υπογραμμίζει ότι η συμπόρευση καριέρας και οικογενείας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και δηλώνει «όταν κάτι το θέλεις πολύ το καταφέρνεις και το καταφέρνεις καλά».

Θα δούμε ακόμα τη δημοσιογράφο και παρουσιάστρια Λένα Αρώνη να αναλύει τις προσωπικές της εμπειρίες για το πώς συνδυάζεται η καριέρα με την οικογένεια. Η ίδια μιλώντας για την προσπωική της ιστορία δηλώνει: «Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που στην αρχή φοβήθηκα να συνδυάσω την καριέρα με τη δημιουργία οικογένειας. Παρόλα αυτά το τόλμησα, γιατί θέλει τόλμη… Εμείς οι γυναίκες πρέπει να είμαστε σίγουρες και να μην φοβόμαστε…Είμαστε πολύ δυνατές, αποτελεσματικές, αναντικατάστατες».

Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή, εξηγεί ότι για μία γυναίκα με δημόσιο αξίωμα, η οικογένεια δεν είναι εμπόδιο, αλλά αντίθετα διαμορφώνει προοπτικές για μια ζωή με ουσία: «Ποτέ δεν πίστεψα ότι τα παιδιά είναι εμπόδιο. Ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως φρένο στη δική μου εξέλιξη. Τα παιδιά με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να θέσω προτεραιότητες, να δουλέψω τη σχέση μου με τον σύντροφό μου… Είμαι πολύ περήφανη που έχω δημιουργήσει αυτήν την οικογένεια και αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, πάλι θα το τολμούσα».

Θα δούμε όμως, και τη Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς τα τελευταία 12 χρόνια να περιγράφει τις εμπειρίες της στο ρόλο μιας μητέρας που ταυτόχρονα κατέχει έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης στον ιδιωτικό τομέα. Η ίδια, που έχει αναλάβει μία εξαιρετικά απαιτητική θέση σε έναν πολυπρόσωπο όμιλο, έχει καταφέρει να συνδυάσει την καριέρα με την οικογένεια. Πρόκειται για μία απόφαση που όπως δηλώνει η ίδια ήταν απόλυτα συνειδητή και απαίτησε να τεθούν οι κατάλληλες προτεραιότητες στον αρμόζοντα χρόνο.

Το μήνυμα

Άλλωστε, σκοπός της καμπάνιας είναι, μέσα από τα παραδείγματα των πρωταγωνιστριών, τα νέα παιδιά, και κυρίως οι νέες γυναίκες να αντλήσουν εμπειρίες και ενδεχομένως να ταυτιστούν μαζί τους, δίνοντας απαντήσεις για το πώς μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια. Άλλωστε, ο συνδυασμός της οικογενειακής ζωής με μία επιτυχημένη σταδιοδρομία δεν πρέπει να θεωρείται επίτευγμα, αλλά τρόπος ζωής. Και αυτό αφορά όλες τις γυναίκες, ανεξάρτητα από τον επαγγελματικό τομέα που θα επιλέξουν.

Η Lidl Ελλάς πρωτοστατεί στην παροχή ίσων ευκαιριών

Η Lidl Ελλάς προάγει συστηματικά το θέμα της ισότητας των φύλων στο πλαίσιο της επιχειρησιακής της λειτουργίας, αλλά και στην αλυσίδα αξίας της, καθώς είναι πεπεισμένη ότι οι ίσες ευκαιρίες και η διαφορετικότητα αποτελούν κύριες συνιστώσες μιας μακροχρόνιας εταιρικής επιτυχίας. Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε, έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (Women Empowerement), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων.

Όσοι γνωρίζουν την επιχειρησιακή πρακτική της Lidl Ελλάς, είναι σε θέση να βεβαιώσουν ότι στη «λογική» της βρίσκεται η διαρκής αύξηση του ποσοστού γυναικών στελεχών σε επίπεδο μέσης και ανώτερης διοίκησης. Επίσης, εφαρμόζει ενιαία μισθολογική δομή που βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια, όπως η επαγγελματική εμπειρία, οι εξειδικευμένες γνώσεις και οι δεξιότητες ανεξαρτήτως φύλου. Την ίδια στιγμή, απαιτεί και προωθεί πολιτικές ίσων ευκαιριών και από τους εταίρους της στην αλυσίδα αξίας. Για όλους αυτούς τους λόγους, έλαβε και πιστοποίηση (μία από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα) με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών στο επιχειρηματικό περιβάλλον με στόχο την ισότητα των φύλων.