Δωρεάν κατάρτιση στο ψηφιακό μάρκετινγκ για 3.000 ανέργους

Δωρεάν κατάρτιση στο ψηφιακό μάρκετινγκ για 3.000 ανέργους

Μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των ανέργων και οικονομικά ευάλωτων συμπολιτών μας (δικαιούχων του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος) υπέγραψαν το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, o Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) και η Google. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, η δράση αυτή αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας «Grow Greece with Google» (grow.google/intl/el), η οποία έχει στόχο να στηρίξει την ανάκαμψη της χώρας, μέσω της τεχνολογίας, προσφέροντας σε νέους, από 15 έως 29 ετών, την παροχή εξειδικευμένων γνώσεων, προκειμένου να αναπτύξουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας. 

Στο πλαίσιο του προγράμματος, η πρώτη δράση θα περιλαμβάνει τη δωρεάν κατάρτιση στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) από τη Google, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, για περίπου 3.000 νέους, που θα επιλεγούν από τον ΟΑΕΔ, για να βελτιώσουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους. 

Ύστερα από πρωτοβουλία της υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδιας για θέματα Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Δόμνας Μιχαηλίδου, το 30% των επιλαχόντων θα προέρχεται από τους δικαιούχους του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος. 

Στη δεύτερη φάση  του προγράμματος, λαμβάνεται μέριμνα, ώστε οι ωφελούμενοι να συνδεθούν με επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα και να αποκτήσουν και την αντίστοιχη αμειβόμενη εργασιακή εμπειρία στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ για διάστημα έξι μηνών, προκειμένου να επιτευχθεί το μέγιστο αποτέλεσμα της παρέμβασης.