Aνοιγμα της Red Bull Racing στην αμερικανική αγορά με τη Walmart

Aνοιγμα της Red Bull Racing στην αμερικανική αγορά με τη Walmart

Η νέα σεζόν της Red Bull Racing – Honda στη Formula 1 θα αρχίσει με... μισό όνομα, αλλά και με μία νέα συμφωνία που φέρνει την ομάδα στις αγορές των ΗΠΑ. Η Red Bull ξεκαθάρισε ότι δεν θα αναζητήσει νέο χορηγό επωνυμίας, μετά τον «χωρισμό» με την Aston Martin, η οποία την συνόδευε από το 2018, όμως το χαρτοφυλάκιο δεν μειώθηκε, με έναν νέο σπόνσορα. Ο διευθυντής, Κρίστιαν Χόρνερ, ανακοίνωσε την ετήσια (αρχικά) συμφωνία με τη Walmart, που αποτελεί άνοιγμα στην Αμερική.

Οπως συνηθίζεται, το οικονομικό σκέλος της συνεργασίας δεν δημοσιοποιήθηκε, όμως το πρακτικό κομμάτι αναφέρει πως το λογότυπο του «γίγαντα» λιανικής πώλησης των ΗΠΑ θα βρεθεί τόσο στο μονοθέσιο όσο και στα ρούχα της Red Bull Racing. Παράλληλα, προϊόντα της ομάδας διατίθενται από την επόμενη εβδομάδα, λίγο πριν από την πρεμιέρα στο Μπαχρέιν, στα ράφια των καταστημάτων Walmart. 

«Η συμφωνία είναι μία ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά στη βάση των οπαδών μας στην Αμερική», σχολίασε ο Χόρνερ. Η εμπορική συνεργασία είναι «διπλή» για τον Μεξικανό οδηγό, Σέρχιο Πέρες, ο οποίος θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με τη Red Bull, ωστόσο στον προσωπικό κατάλογο των χορηγών του συμπεριλαμβάνεται ήδη η Walmart, η οποία έχει σημαντική εμπορική παρουσία και στην πατρίδα του. 

Η offseason της Red Bull Racing, μετά την περσινή σεζόν, περιλάμβανε δέκα αποχωρήσεις χορηγών... Εκτός από την Aston Martin, τη συνεργασία τους έληξαν και οι Payvoo, Snowflake, Mitie, myWorld, Piquadro, IBM, Dita, W66.com, kx technology. Νέοι σπόνσορες, πάντως, είναι τόσο η Walmart όσο και οι PWR, Telcel, Claro, PRECOR, Oura, που πλαισιώνουν φίρμες όπως η Honda, Mobil 1 Esso, Rauch, Puma, Citrix, Siemens, AT&T, Hewlett Packard, Iris, AlphaTauri, Pirelli, Gold Standard, Ansys, OZ Racing, Hexagon.