Η «ληστεία του Λούβρου» τράβηξε τα φλας, αλλά η ALUMIL έγινε viral!

Η «ληστεία του Λούβρου» τράβηξε τα φλας, αλλά η ALUMIL έγινε viral!

Μπορεί η «κινηματογραφική» ληστεία στο Μουσείο του Λούβρου να διήρκεσε μόλις επτά λεπτά, όμως η ALUMIL κατάφερε να κλέψει την παράσταση, αποδεικνύοντας ότι η έμπνευση και το χιούμορ είναι τελικά τα ισχυρότερα εργαλεία στο σύγχρονο marketing.

Με αφορμή το δυσάρεστο περιστατικό που μονοπώλησε τα διεθνή ΜΜΕ και έγινε trend στα κοινωνικά δίκτυα, η ALUMIL «άδραξε την ευκαιρία» και δημιούργησε ένα ευρηματικό meme που έκλεψε τις εντυπώσεις. Με μια φωτογραφία του διάσημου στέμματος πίσω από προστατευτική γυάλινη προθήκη, η εταιρεία σχολίασε με χιουμοριστικό τρόπο ότι αν στο Μουσείο χρησιμοποιούσαν πόρτες εισόδου ALUMIL με προηγμένη τεχνολογία RC3, όλα θα ήταν κομπλέ και… στη θέση τους!

Η διασκεδαστική αυτή προσέγγιση απέδειξε ότι μια εταιρεία με τεχνογνωσία και κύρος μπορεί ταυτόχρονα να είναι σύγχρονη, ευέλικτη και να μιλάει τη «γλώσσα» των social media. Η ALUMIL κατάφερε όχι μόνο να προσεγγίσει ένα πιο νεανικό κοινό, αλλά και να παρουσιάσει με δημιουργικό τρόπο πως η ασφάλεια δεν χρειάζεται να είναι βαρετή αλλά μπορεί να γίνει trend!

Με το ευφυές αυτό περιεχόμενο, η ALUMIL ενίσχυσε την εταιρική της ταυτότητα και επιβεβαίωσε πως, εκτός από κορυφαία συστήματα αλουμινίου, διαθέτει και ασυναγώνιστη αίσθηση χιούμορ. Όπως φαίνεται, στην επικαιρότητα υπάρχουν δύο είδη «ληστειών»: αυτές που γεμίζουν πρωτοσέλιδα και αυτές που «κλέβουν» τις καρδιές του κοινού. Η ALUMIL πρωταγωνίστησε στη δεύτερη κατηγορία!

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ.