7ος χρόνος, ημέρα 2148η
Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2021

Τζόλι (Rocket) στο Liberal: Πώς σχεδιάζουμε να αναπτύξουμε το delivery στην Ελλάδα

Τζόλι (Rocket) στο Liberal: Πώς σχεδιάζουμε να αναπτύξουμε το delivery στην Ελλάδα
Shutterstock

Η ανακοίνωση εισόδου στην ελληνική αγορά online delivery της Rocket, αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στην ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο το εγχείρημα μόνο εύκολο δεν είναι με την E-food, την Box και την Wolt να έχουν μεγάλα μερίδια αγοράς. Η απόφαση για την είσοδο της Ουκρανικής πολυεθνικής δεν ήρθε από μόνη της.

Όπως εξηγεί η Clementine Joly, Head of Marketing-Europe της εταιρείας «αναλύθηκαν δεδομένα από την PWC για πολλές χώρες του εξωτερικού και καταλήξαμε πως η Αθήνα έχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θέλουμε».

Οι Ουκρανοί τοποθετούνται σε πρώτη φάση στρατηγικά σε περιοχές των Αθηνών και κυρίως των Βορείων Προαστίων. «Το Χαλάνδρι είναι μια δυναμική περιοχή, όπως ο Χολαργός, η Αγία Παρασκευή, ο Παπάγου, το Νέο Ψυχικό, το Ψυχικό και η Φιλοθέη» επισημαίνει η ίδια και προσθέτει πως «εντός του προσεχούς διαστήματος θα αρχίσουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και στο κέντρο των Αθηνών».

Η εταιρεία στην παρούσα φάση δεν εξετάζει την είσοδό της στη λιανική, με μια ενδεχόμενη συνεργασία με supermarket να βρίσκεται στον οδικό της χάρτη, όχι όμως στο άμεσο μέλλον. Η διανομή των προϊόντων γίνεται με ίδια μέσα, ενώ η εταιρεία παράλληλα με τη χώρα μας δραστηριοποιείται σε άλλες 28 πόλεις της Ευρώπης.

Η Rocket ιδρύθηκε στην Ουκρανία το 2018 και μέσα σε τρία χρόνια αναπτύχθηκε σε ικανοποιητικό βαθμό, παραδίδοντας όχι μόνο φαγητό, αλλά και είδη supermarket. Πλέον, αποτελεί τη δεύτερη πιο δημοφιλή εφαρμογή μετά την Glovo στην τοπική αγορά. Στα πρότυπα των dark stores, για πιο γρήγορη παράδοση προϊόντων supermarket, η ουκρανική εταιρεία έχει δημιουργήσει την dark kitchen.

Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, πρόκειται για, «ένα όχημα, που με υψηλή τεχνολογία καταφέρνει να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση σε όσους επωφελούνται από τη διανομή φαγητού. Δηλαδή τους επιχειρηματίες, τις ταχυμεταφορείς και τους καταναλωτές».

H νέα πλατφόρμα λανσάρεται στην ελληνική αγορά αναφέροντας πως παρέχει «καθαρές τιμές, χωρίς ελάχιστη παραγγελία και με ανταγωνιστικές προμήθειες», ενώ «η παράδοση είναι δωρεάν».

Η ελληνική θυγατρική της ιδρύθηκε πριν από περίπου δύο μήνες, έχει έδρα την Αγία Παρασκευή και επικεφαλής της είναι το πρώην στέλεχος της Lime Greece, Νίκος Χατζηδάκης.

Το αν θα πετύχει το εγχείρημα είναι άγνωστο, το μόνο σίγουρο όμως είναι πως οι κυρίαρχοι στην ελληνική αγορά Efood , Box και Wolt συνεχίζουν να αναπτύσσονται και να μεγαλώνουν τα μερίδιά τους στην ελληνική αγορά, με τον ανταγωνισμό να είναι έντονος.