7ος χρόνος, ημέρα 2055η
Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2021

Σαράντης: Αύξηση των EBITDA κατά 38% στο α' τρίμηνο

Σαράντης: Αύξηση των EBITDA κατά 38% στο α' τρίμηνο

Αύξηση κατά 38,45% .στα 13,63 εκατ. ευρώ σημείωσαν τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου Σαράντης κατά το α' τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, ενώ το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,36% από 11,32% το α’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 53,25% το α’ τρίμηνο του 2021 φθάνοντας τα 10,43 εκατ. ευρώ έναντι 6,80 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 11,75% το α’ τρίμηνο του 2021 από 7,83% την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:

Ο Όμιλος Σαράντη ξεκίνησε τη χρονιά παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κερδοφορίας και θετική δυναμική στις πωλήσεις, εξαιρετική απόδοση μέσα σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που παραμένει απαιτητικό και ασταθές σε ολόκληρη την γεωγραφική περιοχή του Ομίλου.

Παρά τα συνεχιζόμενα lockdowns, τα περιοριστικά μέτρα και τις συνεχιζόμενες δυσμενείς επιπτώσεις που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19 στο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, ο Όμιλος συνεχίζει να επιδεικνύει την ανθεκτικότητά του, απέναντι στα μεταβαλλόμενα πρότυπα κατανάλωσης και στις διαφορετικές δυναμικές των καναλιών διανομής, πάντα με την στήριξη του ισχυρού και ποικιλόμορφου προϊοντικού χαρτοφυλακίου του, αλλά και τις συνεχείς προσπάθειες και την αφοσίωση των ανθρώπων του.

Κατά τη διάρκεια του α΄ τριμήνου του 2021, οι πωλήσεις του Ομίλου Σαράντη ανήλθαν σε 88,72 εκατ. ευρώ από 86,94 εκατ. ευρώ που είχαν διαμορφωθεί κατά το α’ τρίμηνο του 2020, αυξημένες κατά 2,05%, παρά την υψηλή συγκρίσιμη βάση του περασμένου έτους.

Καθ 'όλη τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2021 οι πωλήσεις προήλθαν απ’ όλες τις προϊοντικές κατηγορίες του Ομίλου που σχετίζονται με την Προσωπική Φροντίδα και Υγιεινή, αλλά και την Οικιακή Φροντίδα, ενώ παρατηρήθηκε αύξηση ζήτησης για αρώματα ευρείας διανομής, αποσμητικά και προϊόντα αντηλιακής φροντίδας. Αντιθέτως, η καταναλωτική δραστηριότητα παρέμεινε υποτονική στο κανάλι της επιλεκτικής διανομής που παρέμεινε κλειστό κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 29,18 εκατ. ευρώ κατά το α’ τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με 29,82 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 2,1% καθώς οι σημαντικές αποδόσεις όλων των προϊοντικών κατηγοριών στο κανάλι της ευρείας διανομής αντισταθμίστηκαν από τις αδύναμες πωλήσεις εντός του καναλιού της επιλεκτικής διανομής.

Οι ξένες χώρες, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 4,2% και διαμορφώθηκαν σε 59,54 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2021 από 57,12 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020. Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 9,6%.

Η κερδοφορία του Ομίλου παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη κατά το α’ τρίμηνο του 2021, υποστηριζόμενη από μειωμένα έξοδα μάρκετινγκ, διαφήμισης & προώθησης και ισορροπημένα λειτουργικά έξοδα.

Ως εκ τούτου, κατά το α’ τρίμηνο του 2021 τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 38,45%, στα 13,63 εκατ. ευρώ από 9,84 εκατ. ευρώ, και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,36% από 11,32% το α’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Τα κέρδη προ Φόρων και τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 53,25% το α’ τρίμηνο του 2021 φθάνοντας τα 10,43 εκατ. ευρώ έναντι 6,80 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 11,75% το α’ τρίμηνο του 2021 από 7,83% την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Παρόλο που εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα ως προς το πώς θα εξελιχθεί η πορεία της πανδημίας και συνεπακόλουθα η πορεία της παγκόσμιας οικονομίας, το περιβάλλον βελτιώνεται προοδευτικά λόγω των προγραμμάτων εμβολιασμού, γεγονός ιδιαίτερα ενθαρρυντικό.

Ταυτόχρονα, ενώ ανταποκρινόμαστε πλήρως σε αυτές τις αλλαγές, θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε πιστά το στρατηγικό μας πλάνο και να παραμένουμε προσηλωμένοι στους μακροπρόθεσμους στόχους μας, επιδιώκοντας περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων, περαιτέρω βελτίωση στα περιθώρια κέρδους και δημιουργία ταμειακών ροών. Η στρατηγική του Ομίλου παραμένει αμετάβλητη, με έμφαση, όπως πάντα, στην ανάπτυξη, είτε οργανική είτε μέσωεξαγορών, στην περαιτέρω ενίσχυση της δραστηριότητάς του στην γεωγραφική του περιοχή, στην βελτιστοποίηση των λειτουργικών του εξόδων, στις οικονομίες κλίμακας, στις συνέργειες και στην λειτουργική μόχλευση (operating leverage).

Η διοίκηση παραμένει πεπεισμένη ότι οι ικανότητες του Ομίλου θα υποστηρίξουν την δυναμική και κερδοφόρα αναπτυξιακή του πορεία παρά το αντίξοο αυτό περιβάλλον.