ΓΔ: 920,03 -7,26 (-0,78 %)

Τζίρος: 68,72 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 2054η
Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2021

ΓΔ: 920,03 -7,26 (-0,78 %)

Τζίρος: 68,72 εκατ. €   RT

Philip Morris: Σε 15 χρόνια δεν θα πουλάμε παραδοσιακά τσιγάρα – Στο 15% της αγοράς το IQOS

Philip Morris: Σε 15 χρόνια δεν θα πουλάμε παραδοσιακά τσιγάρα – Στο 15% της αγοράς το IQOS

Σε 10 με 15 χρόνια η Philip Morris International δεν θα πουλάει παραδοσιακά τσιγάρα. «Πρόκειται για έναν στόχο εφικτό» είπε χαρακτηριστικά ο Αντρέ Καλαντζαόπουλος, Πρόεδρος της εταιρείας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. Ο ίδιος ωστόσο επεσήμανε πως απαιτείται ένα ολοκληρωμένο και σαφές ρυθμιστικό πλαίσιο λειτουργίας, νομοθετικές παρεμβάσεις που να δίνουν κίνητρα σε επιχειρήσεις να επενδύσουν στην έρευνα και παραγωγή προϊόντων θερμαινόμενου καπνίσματος, καθώς επίσης και να ευαισθητοποιήσουν, να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τα αποδεδειγμένα οφέλη του ατμίσματος. 

Όπως τόνισε ο ίδιος, «το μεγαλύτερο μειονέκτημα και επιβαρυντικό στοιχείο για την υγεία από το κάπνισμα παραδοσιακών τσιγάρων είναι η καύση και οι ουσίες που απελευθερώνονται από αυτήν», προσθέτοντας πως «είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως το εναλλακτικό κάπνισμα είναι πιο υγιές από το τσιγάρο».

Άλλωστε η Philip Morris κινείται ήδη στον αστερισμό των θερμαινόμενων προϊόντων καπνίσματος, με το 98% των κονδυλίων της Έρευνας και Ανάπτυξης προϊόντων να κατευθύνονται στην έρευνα για τα προϊόντα εναλλακτικού καπνίσματος και το 70% του budget του marketing  κατευθύνεται σε αυτά τα προϊόντα. 

Τα αποτελέσματα για τη χώρα μας είναι ενθαρρυντικά καθώς το 15% των καπνιστών χρησιμοποιεί τσιγάρα χωρίς καύση, με τον Πρόεδρο της PMI να επισημαίνει πως «οι καταναλωτές μαθαίνουν σιγά σιγά τις επιστημονικά τεκμηριωμένες έρευνες γύρω από τα προϊόντα, ωστόσο υπάρχει αρκετός δρόμος ακόμη να διανυθεί. Χρειάζεται πολύ δουλειά να αλλάξουν οι καταναλωτικές συνήθειες και να στραφούν στα θερμαινόμενα προϊόντα. Και αυτή πρέπει να γίνει από τις ίδιες τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις». 

Από τη μεριά του ο CEO του πολυεθνικού κολοσσού, Jacek Olczak, τόνισε πως «ένα από τα μέχρι στιγμής στοιχεία της επιτυχίας είναι ότι φέραμε τον καταναλωτή και τις ανάγκες του στο επίκεντρο. Του παρέχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν στη μετάβαση από το παραδοσιακό τσιγάρο, στο θερμαινόμενο. Του παρουσιάζουμε τα τεκμηριωμένα αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών».