Πόσα χιλιόμετρα αντέχει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Πόσα χιλιόμετρα αντέχει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Αποτελώντας απτή απόδειξη για το τι είναι εφικτό πίσω από το τιμόνι ενός ηλεκτρικού της Ford, ένας Αμερικανός ιδιοκτήτης της Ford Mustanf Mach-e έχει διανύσει σε διάστημα μόλις τριών ετών περισσότερα από 400.000 km, μια απόσταση μεγαλύτερη και από το ταξίδι μέχρι το φεγγάρι, με την μπαταρία να μην έχει δείξει σημάδια φθοράς.

Με την καθ’ όλα εντυπωσιακή ιστορία του David Blenkle από τη Σάντα Κρουζ της Καλιφόρνια, η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E έρχεται να αποδείξει για μία ακόμα φορά στην πράξη όχι μόνο τις προηγμένες δυνατότητές της, αλλά και την υψηλή αξιοπιστία και αντοχή της. Η εμπειρία του Αμερικανού έρχεται να επιβεβαιώσει τα επίσημα δεδομένα της Ford, σύμφωνα με τα οποία η μπαταρία υψηλής τάσης της Mustang Mach-E έχει σχεδιαστεί προκειμένου να αντέχει τουλάχιστον για 10 χρόνια με εξασφαλισμένο το 90% της μέγιστης χωρητικότητας της στα 160.000 km. Τώρα, έχοντας «γράψει» κάτι περισσότερο από 405.000 km, η μπαταρία της Mustang Mach-E εξακολουθεί να αποδίδει εξαιρετικά, προσφέροντας αυτονομία 466 km με μια πλήρη φόρτισή της.



Ο David Blenkle διατηρεί μια προσωπική εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στις ΗΠΑ, επέλεξε τη Mustang Mach-E Premium με κριτήριο την αξιοπιστία, την άνεση που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες και το χαμηλό λειτουργικό της κόστος. Η επιλογή αυτή έχει καταστεί πλέον ο ακρογωνιαίος λίθος της επιχείρησής του, η οποία προσφέρει με το ηλεκτρικό pony της Ford δωρεάν υπηρεσίες μεταφορών σε βετεράνους και τις οικογένειές τους, σε φοιτητές που διαφορετικά θα έχαναν την πτήση τους ή ακόμα και σε ντόπιους που θέλουν να κινούνται στον αυτοκινητόδρομο πάνω από τα βουνά της Σάντα Κρουζ.



Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, η φόρτιση γίνεται κυρίως στο σπίτι, με προγραμματισμό σε ώρες που το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλότερο και χρήση επιτοίχιου φορτιστή της Ford. Παρ’ όλα αυτά, όταν οι ανάγκες μετακίνησης είναι μεγαλύτερες, μια σύντομη στάση 15-20 λεπτών σε ταχυφορτιστή DC είναι αρκετή προκειμένου η Mustang Mach-E να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της. Την ίδια στιγμή, χάρη στο ήπιο στυλ οδήγησης που υιοθετεί ο οδηγός της, σε συνδυασμό με το προηγμένο σύστημα αναγεννητικής πέδησης που βοηθά στην ανάκτηση ενέργειας και μειώνει τις φθορές, τα αρχικά τακάκια φρένων της Mustang Mach-E παραμένουν ακόμα και τώρα σε καλή κατάσταση.



Φυσικά ο ιδιοκτήτης πραγματοποιεί τακτικά όλες τις εργασίες επιθεώρησης και συντήρησης αυτοκινήτου στην τοπική αντιπροσωπεία της Ford και, εκτός από μερικά μικρά «σημάδια μάχης» μετά από 405.000 km, το αυτοκίνητο συνεχίζει να τον εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ο οδηγός περνά πολλές φορές ακόμα και 12 ώρες στο δρόμο, κάνοντας πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία BlueCruise της Ford και την απουσία θορύβων και κραδασμών, οι ώρες αυτές καθίστανται ακόμα πιο απολαυστικές και… χαλαρές.



Ο Matthew Gabrielli, Program Engineer, Mustang Mach-E, Ford, δήλωσε σχετικά: «Η ομάδα μου κι εγώ έχουμε αφιερώσει ατέλειωτες ώρες δοκιμάζοντας, βελτιώνοντας και ωθώντας αυτό το ηλεκτρικό SUV στα όριά του. Σχεδιάσαμε τα πάντα με γνώμονα την ανθεκτικότητα και την αυτονομία, και δεν υπάρχει κάτι που να μας ικανοποιεί περισσότερο από το να βλέπουμε ένα όχημά μας να χρησιμοποιείται από τους πελάτες μας για τόσα πολλά χιλιόμετρα».