8ος χρόνος, ημέρα 2439η
Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2022

Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 ps: η ανανέωση κάνει καλό…

Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 ps: η ανανέωση κάνει καλό…

Διατηρώντας τα βασικά χαρακτηριστικά δυνατά του σημεία το Volkswagen Polo, μετά την πρόσφατη ανανέωση του, καταφέρνει να βρίσκεται πάλι στο προσκήνιο έχοντας βελτιωθεί σε σημεία που εμφανίζονταν ως αδυναμίες του – και τελικά παρά την αύξηση της τιμής του να αποτελεί μία πολύ λογική πρόταση. Οδηγούμε την έκδοση των 95 ίππων και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Φαίνεται λίγο κοινότοπο να λες ότι ένα καινούριο μοντέλο είναι καλύτερο από το απερχόμενο, έστω και αυτό είναι επί της ουσίας ένα facelift, όπως το νέο Volkswagen Polo που οδηγήσαμε πρόσφατα, καθώς πάντα στις ανανεώσεις τους τα αυτοκίνητα βελτιώνονται. Και η αλήθεια είναι ότι σε γενικές γραμμές, αξιοποιώντας και το feedback του καταναλωτικού κοινού – αλλά και του ειδικού τύπου - φροντίζουν να βελτιώνονται εκεί που δεν ήταν και τόσο δυνατά.

Αυτή τη φορά το μαλακό υλικό που καλύπτει το ταμπλό του νέου Volkswagen Polo είναι αυτό που μεταβάλλει την αίσθηση της ποιότητας που εισπράττουν οδηγός και επιβάτες – οι οποίοι, δεν πρέπει να ξεχνάμε, έχουν τους μεγαλύτερους χώρους που μπορεί κανείς να βρει στην κατηγορία των σουπερμίνι. Και αυτό ήταν και είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό και βασικό πλεονέκτημα του νέου Polo, που ακρίβυνε βέβαια - και που αρχικά φάνηκε να τοποθετείται ουσιαστικά σχεδόν εκτός αγοράς, όμως ήδη ζούμε σε έναν άλλο τιμολογιακό κόσμο.

Έτσι, αφού σταδιακά στη συνέχεια όλες οι εταιρείες αυτοκινήτων ακολούθησαν σε αυτήν την «αναπροσαρμογή» προς τα πάνω των τιμών, και τα σουπερμίνι κοστίζουν πλέον άλλα χρήματα, το Volkswagen Polo δεν είναι καθόλου – μα καθόλου – εκτός αγοράς. Βλέπετε, ο τιμοκατάλογός του διαμορφώνεται με βάση ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού. Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο πολύ «φθηνό» Volkswagen Polo, αλλά δεν υπάρχει και κάποιο φτωχά εξοπλισμένο Polo.

Εν κινήσει τώρα, διαπιστώνεις ότι ο τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος «χιλιάρης» κινητήρας των 95 ίππων είναι υπερεπαρκής – κινεί το αυτοκίνητο με πλήρη άνεση χωρίς να ζορίζεται, σε βαθμό που σε βάζει σε σκέψεις σχετικά με το κατά πόσο είναι απαραίτητο να καταφύγεις στην ισχυρότερη έκδοση των 115 ίππων. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής, μας άρεσε επίσης ο μαλακός συμπλέκτης και το χειροκίνητο κιβώτιο (που παρά το γεγονός ότι έχει «μόνο» 5 σχέσεις - όταν τα 6-άρια στις μέρες μας θεωρούνται δεδομένα – δεν δημιουργεί προβλήματα στον τομέα των επιδόσεων, αφού η ροπή του κινητήρα καλύπτει μια χαρά τα κενά) ενώ και η ανάρτηση ήταν αρκετά απορροφητική. Καλή εντύπωση μας έκανε επίσης η ηχομόνωση, αλλά τελικά και η κατανάλωση η οποία για τις συνθήκες που κινήθηκε το αυτοκίνητο κρίνεται αρκετά καλή, γύρω στα 7,0 λίτρα ανά 100 km.

Θυμίζουμε ότι: οι τιμές (με ΦΠΑ) ξεκινούν από 17.950€ [το αυτοκίνητο της δοκιμής μας Polo 1.0 TSI 95ps Life (0-100 σε 10,8’’, τελική ταχύτητα 187 km/h) κοστίζει 19.750], η χρηματοδότηση προσφέρεται με δόσεις από 139 €/μήνα, η ισχύς κινητήρα κυμαίνεται μεταξύ 80-110 PS (εμείς επαναλαμβάνουμε ότι οδηγήσαμε την έκδοση με τους ίππους) και η μέση κατανάλωση μεταξύ βρίσκεται μεταξύ 5,2 και 5,6 l/100km. Προφανώς το Polo των 95 ίππων δεν είναι ότι πιο φθηνό υπάρχει, ωστόσο τα χρήματα που κοστίζει ανταποκρίνονται σε ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Digital Cockpit, δηλαδή συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης αφής στον βασικό εξοπλισμό, αλλά και προηγμένα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας με σύνδεση στο διαδίκτυο.

Ενδεικτική τέλος της άνεσης και της μεταφορικής ικανότητας που Volkswagen Polo είναι το μέγεθος του χώρου αποσκευών: 351 λίτρα.

Μήκος 4.074 mm, Πλάτος 1.751 mm, Ύψος 1.451 mm, Μεταξόνιο 2.552 mm

Περισσότερα για το νέο Volkswagen Polo μπορείτε να δείτε και στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας.

Το πλήρη τιμοκατάλογο θα τον δείτε κάνοντας κλικ εδώ