ΓΔ: 875,44 -1,32 (-0,15 %)

Τζίρος: 107,81 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 1998η
Τετάρτη, 21 Απριλίου 2021

ΓΔ: 875,44 -1,32 (-0,15 %)

Τζίρος: 107,81 εκατ. €   RT

Ο «γρίφος» της Alfa Romeo

Ο «γρίφος» της Alfa Romeo
AP PHOTO

Απομένουν λιγότερο από δύο εβδομάδες μέχρι την αποκάλυψη του νέου μονοθέσιου της Alfa Romeo στη Βαρσοβία της Πολωνίας. Στις 22 του μήνα θα παρουσιαστεί το μοντέλο C41 με το οποίο θα τρέξει η ομάδα στη Formula 1 αυτή την σεζόν. Για 3η συνεχόμενη χρονιά, δε, θα την οδηγήσουν ο έμπειρος Κίμι Ράικονεν και ο Αντόνιο Τζοβινάτσι.

Από τις δέκα ομάδες του grid της Formula 1, η Alfa Romeo είναι αυτή που κινείται πιο χαμηλά στα... ραντάρ. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες δεν «ακούγεται». Η αλήθεια είναι πως η Alfa Romeo έχει τις λιγότερες αλλαγές σε σύγκριση με τις άλλες, αλλά και τα περισσότερα ερωτηματικά για το πως θα εμφανιστεί στα επίσημα δοκιμαστικά στα μέσα του Μαρτίου στο Μπαχρέιν και έπειτα στον πρώτο αγώνα της σεζόν στις 28 Μαρτίου στην ίδια χώρα.

Η Mercedes βίωσε αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της, ενώ έγινε και... σίριαλ η ανανέωση του συμβολαίου του Λιούις Χάμιλτον. Η Red Bull έχει το δικό της... σίριαλ με τους κινητήρες της Honda, ενώ προσέλαβε τον Σέρχιο Πέρες. Η McLaren έχει νέους επενδυτές και τον Ντάνιελ Ρικάρντο ως νούμερο ένα πιλότο της. Η Aston Martin πήρε τον Σεμπάστιαν Φέτελ και θέλει να γίνει η 3η δύναμη. Η Renault έγινε... Alpine και επέστρεψε ο Φερνάντο Αλόνσο στη Formula 1 μετά από δύο χρόνια απουσίας. Η Ferrari είναι η... Ferrari και έχει και τον Κάρλος Σάινθ στο τιμόνι της. Η Alpha Tauri ελπίζει ο εντυπωσιακός πέρυσι Πιέρ Γκασλί να συνεχίσει την ανοδική πορεία του, ενώ ενθουσιάζει και ο νέος Ιάπωνας πιλότος Γιούκι Τσουνόντα. Η Haas έχει τον Μικ Σουμάχερ και τον επίσης πολλά υποσχόμενο Νικίτα Μαζέπιν, ενώ η Williams με νέους επενδυτές υπολογίζει σ' ακόμη ένα άλμα από τον Τζορτζ Ράσελ.

Η Alfa Romeo την περασμένη σεζόν τερμάτισε στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Διατήρησε τον Κίμι Ράικονεν που παραμένει ένας από τους δέκα πιο ακριβοπληρωμένους οδηγούς του grid και κράτησε και τον Αντόνιο Τζοβινάτσι παρόλο που στα 27 του δεν έχει αποδείξει ότι αξίζει την θέση του. Επιπλέον, παρά τις αλλαγές στους κανονισμούς, οι κινητήρες μένουν ίδιοι κι αυτοί της Ferrari έχουν περιορισμένες δυνατότητες. Η Alfa Romeo πρέπει να ψάξει να βρει αλλού τον τρόπο να κλείσει την «ψαλίδα» με τις ομάδες που είναι μπροστά της.

Εξαιτίας, δε, της σχέσης με τη Ferrari αναμενόταν η παρουσία ενός άλλου οδηγού από την ακαδημία της σκουντερία. Εφόσον ο Σουμάχερ πήγε στη Haas, οι πιθανότητες ήταν να δοθεί το μονοθέσιο της Alfa Romeo στον Κάλουμ Αϊλοτ, που πλέον είναι ο δοκιμαστής της Ferrari. To αν τελικά ο Αϊλοτ θα αντικαταστήσει τον Τζοβινάτσι ακόμη και μέσα στην σεζόν είναι ίσως η ιστορία που προκαλεί το μεγαλύτερο σασπένς γύρω από την ομάδα.