Η απάντηση της LaLiga στο συμβόλαιο της Premier League: 1,1 δισ. ως την σεζόν 2028-29

Η απάντηση της LaLiga στο συμβόλαιο της Premier League: 1,1 δισ. ως την σεζόν 2028-29

Τις προηγούμενες ημέρες έγινε γνωστό πως η LaLiga «έσπασε» το συμβόλαιο που είχε με το τηλεοπτικό δίκτυο beIN Sports για τη μετάδοση των αγώνων του στις Η.Π.Α. και συμφώνησε με τη Disney ώστε να δείχνει τα παιχνίδια του ισπανικού πρωταθλήματος μέσω των καναλιών της, δηλαδή το ESPN, κυρίως, και το ABC. Τώρα, διέρρευσαν και οι αριθμοί της συμφωνίας. Θα πάρει 1,156 δισεκατομμύρια ευρώ από την σεζόν 2021-22 ως και την αγωνιστική περίοδο 2028-29. Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά συμβόλαιά της σ' όλο τον κόσμο και κατά κάποιο τρόπο η απάντησή της στις νέες συμφωνίες που έκλεισε η Premier League.

Η συμφωνία της ισπανικής λίγκας με τη beIN Sports της απέφερε περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Πλέον, θα παίρνει σχεδόν 145 εκατομμύρια τον χρόνο. Μεγάλη αύξηση που αναμφίβολα δικαιώνει τον πρόεδρο του συνεταιρισμού, Χαβιέρ Τέμπας, ο οποίος πρόσφατα δήλωσε πως η LaLiga θα βγει πιο δυνατή από την κρίση της πανδημίας, αλλά και πως δεν θα επηρεαστεί πολύ από την άνοδο και την πτώση της Super League, αλλά και την προσπάθεια της UEFA να τιμωρήσει τις δύο σημαντικότερες ομάδες του πρωταθλήματος, τη Μπαρτσελόνα και τη Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι η πρώτη της συμφωνία εκτός Ισπανίας που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο και πλέον η μεγαλύτερη διεθνής συνεργασίας της, αφήνοντας την Κίνα και τα περισσότερα από 100 εκατομμύρια που δίνει, στη δεύτερη θέση.

Για τη LaLiga, η συνεργασία με τη Disney αφενός θα επαναφέρει στο προσκήνιο τη διάθεσή της να διοργανώσει τουλάχιστον ένα ματς της σεζόν στις Η.Π.Α. - κάτι που είχε επιχειρήσει και το 2019, αλλά απέτυχε – αν και αυτό που την ενδιαφέρει περισσότερο είναι να εκμεταλλευτεί καλύτερα την αγορά της Βόρεια Αμερικής. Η πλατφμόρα ESPN+ για παράδειγμα ξεπερνά τα 13,6 εκατομμύρια συνδρομητές. Μαζί με την εταιρία Relevent, εκείνη με την οποία υπέγραψε για να γίνονται αγώνες αρχικά στο Μαϊάμι, έχει δημιουργήσει τη LaLiga North America, η οποία εδώ και τρία χρόνια προσπαθεί να δώσει προβολή στο ισπανικό πρωτάθλημα και έχει υπογράψει συμφωνίες με επτά διαφορετικούς σπόνσορες. Πέρυσι, τα... δίχτυα της επεκτάθηκαν και στο Μεξικό όπου δημιούργησε τη βάση της στη Γουαδαλαχάρα.