Της Μαριάνας Σκυλακάκη
Έχετε αναρωτηθεί ποιο είναι το αποτύπωμά σας στο διαδίκτυο; Τι εντύπωση αφήνετε σε κάποιον που ψάχνει να μάθει πράγματα για εσάς; Ποια θα ήταν η εικόνα που θα είχε αν διέτρεχε τα όσα έχετε ανεβάσει κατά καιρούς στους λογαριασμούς σας στα social media;
Έχουμε την τάση να ξεχνάμε πράγματα που έχουμε πει. Αυτό σε άλλες εποχές δεν ήταν πρόβλημα, όπως λέει και το διάσημο λατινικό ρητό. Αυτά που "λέμε" όμως online, τα αντιμετωπίζουμε άραγε με την αντίστοιχη σοβαρότητα που αφιερώνουμε στα παραδοσιακά "γραπτά" μας. Αμφιβάλλω. Θα μου πείτε, δεν με νοιάζει η άποψη των άλλων. Δεν είμαστε όμως όλοι στα social media, έστω λίγο, για να καλλιεργήσουμε αυτήν ακριβώς την άποψη; Θα μου πείτε, ας σκέφτεται ο καθένας ό,τι θέλει για μένα. Τι κι αν αυτός ο "καθένας" ήταν ένας recruiter, που κράταγε το κλειδί για μια επαγγελματική θέση που διεκδικείτε;
Το άρθρο αυτό του Quartz at Work με έβαλε σε σκέψεις και παραδέχομαι ότι είμαι ένα κλικ μακριά από το να κάνω κι εγώ το τεστ "διαδικτυακής φήμης" που κάνει δωρεάν ο αλγόριθμος του Brand Yourself. Αν διστάζω, είναι γιατί φοβάμαι ότι αυτό θα σηματοδοτήσει -με τελεσίδικο πια τρόπο- το τέλος μιας κάποιας διαδικτυακής... αθωότητας.
Για περισσότερα άρθρα από το αθηΝΕΑ, επισκεφθείτε το www.a8inea.com.