Για τροπολογία «ρουσφέτι» σε εργολάβους έκανε λόγο ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Νίκος Δένδιας, αναφερόμενος στη ρύθμιση για την λειτουργία του οδικού άξονα Τρίπολη-Κόρινθος-Καλαμάτα. «Τα ρουσφέτια στους εργολάβους που κάνετε έχουν θετικό ή αρνητικό πρόσημο;», αναρωτήθηκε ο Ν. Δένδιας.
Από την πλευρά του ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε ότι η κυβέρνηση απλά εφαρμόζει τον… νόμο! «Αυτό που κάνουμε είναι να εφαρμόζουμε το νόμο του 2007 του Σουφλιά, που αφορά τις υποχρεώσεις του. Δεν φωτογραφίζουμε κανέναν και άλλωστε είναι γνωστό ότι με την επαναδιαπραγμάτευση που κάναμε κερδίσαμε πάνω από 600 εκατ. ευρώ και σε λίγο καιρό το σύνολο αυτοκινητοδρόμων θα παραδοθούν στην κυκλοφορία».
Ενδεικτικό της αφωνίας της κυβέρνησης ήταν η τοποθέτηση του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας, Αλέξη Χαρίτσης, ο οποίος αρκέστηκε να πει: Το άρθρο 1 της τροπολογίας να πω ότι αφορά στην κάλυψη συμβατικών υποχρεώσεων του ελληνικού δημοσίου για λειτουργικές δαπάνες σε σχέση με το ολοκληρωμένο έργο του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας και κλάδου Λεύκτρου-Σπάρτης. Μέσω αυτής της τροπολογίας μπορούμε να καλύψουμε μέρος ή το σύνολο αυτών των δαπανών από το εθνικό σκέλος του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων, καθώς δεν είναι επιλέξιμες αυτές οι δαπάνες για συγχρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Αυτά σε σχέση με το άρθρο».
Τέλος, ιδιαίτερα αιχμηρός ήταν ο βουλευτής του Ποταμιού, Γιώργος Αμυράς, ο οποίος κατήγγειλε ότι παλαιότερα ο ΣΥΡΙΖΑ ισχυριζόταν πως η ρύθμιση ήταν χαριστική. «Τι έγινε κ. Μαντά; Εσείς ως ΣΥΡΙΖΑ είχατε καταγγείλει στη σύμβαση παραχώρησης αυτή τη διάταξη ως χαριστική. Λέγατε φτιάχνουν τους δρόμους για να κερδίζει ο κάθε Μπόμπολας, κι όταν θα χάνουν λεφτά το δημόσιο κι οι φορολογούμενοι θα τσοντάρουν στον κ. Μπόμπολα κ. Μαντά;»
Αλέξανδρος Διαμάντης