Μ. Παπαδόπουλος: Η Τηλεδιοίκηση θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023

Μ. Παπαδόπουλος: Η Τηλεδιοίκηση θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023

Την πρώτη του συνέντευξη μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπτη έδωσε ο Υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, εκφράζοντας δημόσια τα συλλυπητήριά του, την οδύνη του αλλά και την οργή του, όπως είπε.

«Την κριτική της κοινωνίας, η οποία είναι σεβαστή και δεκτή, πρέπει να την αντιλαμβανόμαστε ξεχωριστά από την υποκριτική των πολιτικών γιατί αυτό το σενάριο έχει παίξει πολύ τις τελευταίες ημέρες. Εγώ λοιπόν επέλεξα για δύο λόγους να καθυστερήσω να μιλήσω. Ο πρώτος είναι για ήθελα να μιλήσω με σοβαρότητα και τεκμηριωμένα στοιχεία και δεύτερον γιατί έπρεπε να προηγηθεί ο πρώην υπουργός, ο κ. Καραμανλής αλλά και ο κ. Γεραπετρίτης» τόνισε ο κ. Παπαδόπουλος μιλώντας στην ΕΡΤ.

Εν συνεχεία ανέφερε ότι «ήμουν από την πρώτη ώρα εκεί και η κατάσταση που αντιμετώπισα ήταν τραγική και εύχομαι να μην τη ζήσει κανείς. Να βλέπεις τις σορούς να μετακινούνται μπροστά σου, την απίστευτη θυσία του ΕΚΑΒ και των διασωστών. Η κυβέρνηση πήρε θέση και είπε τι είναι αυτό που φταίει. Μίλησε για τις παθογένειες που υπάρχουν, για ένα κράτος με σημαντικά προβλήματα και την ευθύνη που έχουμε τη στιγμή που έγινε το δυστύχημα».

Σημείωσε ότι οι πολίτες αισθάνονται ότι ο σιδηρόδρομος έχει μείνει πίσω, ενώ σημείωσε ότι η Τηλεδιοίκηση θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023 και σχετικά με τη στελέχωση του ΟΣΕ, πρόσθεσε ότι η σημερινή κυβέρνηση προχώρησε σε περίπου 200 προσλήψεις και έχει δρομολογήσει άλλες 217 θέσεις για το 2022 και το 2023, συνολικά 417 θέσεις έναντι μόλις 24 προσλήψεων την περίοδο 2015 – 2019.

«Τηλεδιοίκηση θα υπάρχει στην Αθήνα, στην Τιθορέα, στη Λάρισα και στη Θεσσαλονίκη, όπου έχει ήδη αρχίσει να λειτουργεί. Έχουμε πει ότι η Τηλεδιοίκηση θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023. Θα υπάρχει στη Λάρισα Κεντρική Τηλεδιοίκηση, δηλαδή θα μπορεί να ελέγχει πολλούς σταθμούς. Στο σταθμαρχείο αυτό που υπάρχει σήμερα είναι "Τοπική Τηλεδιοίκηση"» εξήγησε.

«Σήμερα στη Λάρισα υπάρχει στο σταθμαρχείο πίνακας, ο οποίος έχει τη δυνατότητα χειρισμού οπτικού ελέγχου και αυτόματης χάραξης. Αυτό λοιπόν αποτελεί ένα υποσύνολο της κεντρικής τηλεδιοίκησης, για την οποία δεν είπαμε ποτέ ότι υπάρχει και λειτουργεί. Γιατί πήγα στη Λάρισα; Στη Λάρισα πήγα γιατί η πρόκληση ήταν πολύ σημαντική και η υποκρισία όταν εμφανίστηκε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε ένα γιαπί, το οποίο είναι γιαπί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, γιατί προετοιμάζεται να γίνει το κεντρικό σημείο της τηλεδιοίκησης» τόνισε.

«Τη μοιραία νύχτα αν την παρακολουθούσε κάποιος, θα είχε γίνει χάραξη της διαδρομής που δεν έγινε. Αν γινόταν η χάραξη, τότε δεν θα επέτρεπε να πάει στην καθοδική γραμμή. Θα το απαγόρευε και θα πήγαινε στην αναλογική υποχρεωτικά. Βλέπει οπτικά το σημείο που βρίσκεται το τρένο και το διευκρινίζω, για πέντε πεντέμισι χιλιόμετρα μόνον. Δεν βλέπει παραπάνω. Για αυτό λέμε ότι είναι ένα τοπικό σύστημα. Δεν είναι κεντρικό σύστημα, αφορά μόνο τον σταθμό της Λάρισας» είπε ο κ. Παπαδόπουλος και πρόσθεσε:

«Η κεντρική τηλεδιοίκησης θα συντονίζει και θα βλέπει όλα τα σημεία. Αυτό λοιπόν αν λειτουργούσε και αν κάποιος το παρακολουθούσε, θα ήξερε ακριβώς. Θα είχε καταλάβει τα πρώτα λεπτά ποιο λάθος είχε κάνει. Αυτό είναι το ένα κομμάτι λοιπόν».

Διαβάστε ακόμα:

Στις ράγες και πάλι τα τρένα και ο προαστιακός