7ος χρόνος, ημέρα 2155η
Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021

Προωθούν κοινωνικό διχασμό χάριν αντιεμβολιαστών!

Προωθούν κοινωνικό διχασμό χάριν αντιεμβολιαστών!
Shutterstock

Μια εύφλεκτη ύλη συγκεντρώνεται. Αφού δεν κατόρθωσαν να δημιουργήσουν ισχυρό αντιεμβολιαστικό κίνημα, προσπαθούν να δημιουργήσουν κοινωνικό διχασμό, τροφοδοτώντας κίνημα δικαιωματισμού των ανεμβολίαστων, με αφορμή τις κυβερνητικές ρυθμίσεις.

Δεν αναφερόμαστε στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ αφενός δεν έχει την αρκούσα επιδραστικότητα να το δημιουργήσει, αφετέρου δεν μπορεί να εκτεθεί για προσχηματικούς λόγους. Απλώς το βλέπει εν τη γενέσει του και θέλει να το αξιοποιήσει.

Ξεκινάει από τη βάση. Από τη μια μεριά είναι σκοταδιστές και οι δεισιδαίμονες της θρησκείας (όχι οι θρησκευόμενοι). Κάποιοι γιατί την ασθένεια την έστειλε ο θεός προκειμένου να μας τιμωρήσει για το έκφυλον του βίου μας. Αλλοι γιατί η παγκόσμια συνωμοσία των Ιλλουμινάτι θέλει να μας μπολιάσει με τα τσισκατάρατα τσιπάκια του Μπιλ Γκέιτς, που - εσείς δεν το ξέρετε, αλλά - είναι το νέο αφεντικό του πλανήτη. Τι είναι ο Μπάιντεν μπροστά του; Ένα εντολοδόχο ανθρωπάκι.

Άλλοι, Ταλιμπάν του αρχαιολατρικού εθνικισμού, αντιδρούν επειδή το ελληνικό χρωμόσωμα (ή κάτι τέτοιο), είναι το μοναδικό στον πλανήτη, και τα εμβόλια θα το μεταλλάξουν, προκειμένου να γίνουμε ο «χυλός της παγκοσμιοποίησης», που έλεγε και κάποιος συχωρεμένος. Και τα μέτρα που θα επιτρέπουν περισσότερες ελευθερίες στους εμβολιασμένοιυς είναι στυγνός εκβιασμός των εντολοδόχων της νέας τάξης πραγμάτων, κατά των... αγονάτιστων Ελλήνων.

Από την άλλη μεριά είναι οι κήρυκες του δικαιωματισμού για πάσαν νόσον, αρκεί ο λόγος τους του να αποπνέει αντικρατισμό. Οι πλέον ηλικιωμένοι εξ αυτών στα νιάτα τους ήταν ιεροκήρυκες απάνθρωπων ιδεολογιών και θαυμαστές κόκκινων δικτατόρων, που ήκμασαν στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα.

Όχι δεν αναφερόμαστε στον Στάλιν. Τηρουμένων των αναλογιών και κάποιων εξάρσεων όπως στην Πρωτομαγιά και το Πολυτεχνείο, το ΚΚΕ έχει τηρήσει λελογισμένη στάση στην πανδημία και τους εμβολιασμούς.

Αυτοί λοιπόν, ανακάλυψαν το δικαίωμα του ανεμβολίαστου. Είναι έτοιμοι να δώσουν τον υπέρ πάντων αγώνα για το ανθρώπινο δικαίωμά του, που εν προκειμένω είναι να μολύνει αβέρτα τους συνανθρώπους του. Φοβούνται λέει ότι εισερχόμαστε σε τοπίο διακρίσεων που οδηγεί σε επικίνδυνους ατραπούς ρατσισμού. Γιατί η επίδειξη εκ μέρους του πολίτη πιστοποιητικού ότι είναι υγιής, καταπατά τα προσωπικά δεδομένα.

Κάτι που σαφώς είναι ψέμα, γιατί ουδείς καλείται να αποδείξει ότι είναι υγιής. Καλείται να αποδείξει μόνο ότι είναι εμβολιασμένος για τον συγκεκριμένο ιό. Κάτι που κάναμε επί χρόνια ως κάτι φυσικό, όσοι έχουμε τα χρονάκια μας και την πετριά των ταξιδιών.

Εμβολιαζόμασταν για να ταξιδέψουμε σε συγκεκριμένες χώρες, αλλιώς είτε δεν παίρναμε βίζα είτε από το εκεί αεροδρόμιο μας επέστρεφαν με την επόμενη πτήση. Και κανείς δεν υποστήριξε τα… δικαιώματά μας. Δεν είχε αναπτυχθεί ο δικαιωματισμός.

Άλλοι του ιδίου κλίματος, θεωρούν ότι λαοί έχουν πλέον υψηλό μορφωτικό επίπεδο και γι αυτό δυσπιστούν στα σχέδια των εξουσιαστικών ελίτ (δεν έχουν διαφορά με τους δεισιδαίμονες της θρησκείας), η επιχειρηματολογούν ρωτώντας γιατί δεν γίνεται το ίδιο και με… τη γρίπη.

Κάποιοι θεωρητικολογούν ασυστόλως για εκκολαπτόμενο κοινωνικό ρατσισμό, και κάνουν συσχετισμούς με την εφηρμοσμένη βιολογία… της ναζιστικής ιδεολογίας. Θεωρούν ότι υπάρχει φετιχοποίηση των εμβολίων, τα οποία γίνονται εργαλεία κοινωνικού ρατσισμού, και εδραίωσης πειθαρχικών μηχανισμών βιολογικού και κοινωνικού ελέγχου. Με αυτό τον τρόπο θεσμοποιείται ο υγειονομικός αυταρχισμός! (και τα μυαλά στα κάγκελα).

Βέβαια δεν χρειαζόταν τέτοια πολυλογία. Τα είχαν πει με άμεσα λόγια πέρυσι νεαροί αναρχικοί σε τρικάκια που μοίραζαν: «Δεν είναι γρίπη, είναι κρίση των αφεντικών». Άλλα τρικάκια μιλούσαν για κρίση του καπιταλισμού, και άλλα προέτρεπαν «Όχι στη δικτατορία των γιατρών»!

Μερικοί, δηλώνοντες φιλελεύθεροι, κάνουν παντιέρα τις διατάξεις του GDPR (Ευρωπαϊκός κανονισμός προστασίας προσωπικών δεδομένων). Μόνο που αποκρύπτουν διατάξεις που αναφέρονται ότι η επεξεργασία δεδομένων (αν υποθέσουμε ότι ο εμβολιασμός είναι προσωπικό δεδομένο), επιτρέπεται για λόγους δημοσίου συμφέροντος.

Κατ΄ ουσίαν όλες οι ανωτέρω απόψεις και των δύο πλευρών, παρ' όλες τις διαφοροποιήσεις, έχουν ένα κοινό: Την αυτάρεσκη προσήλωση σε ένα δόγμα και την απάνθρωπη αδιαφορία για τον ευάλωτο άνθρωπο, αυτόν που για ιατρικούς λόγους δεν δύναται να εμβολιαστεί. Αδιαφορούν απάνθρωπα για τους ανοσοκατασταλμένους, για τους ευάλωτους ηλικιωμένους, για τους πάσχοντες από βαριές αλλεργίες, για ανθρώπους με κλονισμένη υγεία από πολλές νοσηρότητες.

Σε αυτούς κολλάνε και όσοι έχουν μικροπρεπείς κομματικές σκοπιμότητες.

Η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει στα μέτρα. Σαφώς είναι λάθος να μιλάει για προνόμια εμβολιασμένων. Δεν είναι προνόμια, είναι απλώς πιο γρήγορη η επιστροφή τους σε ένα είδος κανονικότητας. Εμβόλια υπάρχουν. Όστις θέλει πάει και εμβολιάζεται.

Είναι δικαίωμά τους να μην εμβολιαστούν και ουδείς μπορεί να τους υποχρεώσει. Είναι και δικαίωμα των υπολοίπων να προστατευθούν – όπως είναι και ζωτική ανάγκη της οικονομίας να συνέλθει από το κώμα.