Ένα έξυπνο καλάθι αγορών για τους χρήστες του φέρνει το Skroutz.gr μέσα στον επόμενο μήνα. Συγκεκριμένα, η νέα υπηρεσία έρχεται να απαντήσει στις ανάγκες των επισκεπτών του skroutz.gr που θέλουν να πραγματοποιήσουν περισσότερες από μία αγορές προϊόντων, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την εμπειρία τους.
H νέα υπηρεσία θα επιτρέπει στον χρήστη να προβαίνει σε αγορές προϊόντων δημιουργώντας ένα ενιαίο καλάθι και θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους επισκέπτες έως τα μέσα Ιουνίου. Μέσω αυτής ο καταναλωτής δεν θα χρειάζεται να μπαίνει σε διαφορετικά καταστήματα για να επιλέγει διάφορα προϊόντα, αλλά θα μπορεί να φτιάχνει το “καλάθι” του και να ολοκληρώνει την παραγγελία του μέσω της πλατφόρμας του Skroutz.
Η νέα υπηρεσία παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να εντάξει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν στο έξυπνο καλάθι και εν συνεχεία ο μηχανισμός του skroutz.gr κάνει πλέον αυτόματα τη διαδικασία ανεύρεσης των προϊόντων. Λαμβάνοντας υπόψη την τιμή αλλά και άλλα κριτήρια, όπως ο χρόνος παράδοσης, ο χρήστης λαμβάνει τη φόρμα των καλύτερων επιλογών του με τον ελάχιστο δυνατό αριθμό παραδόσεων προϊόντων. Η παραγγελία πραγματοποιείται μέσα στο περιβάλλον του skroutz.gr -χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να μεταφερθεί στις σελίδες των καταστημάτων- και το skroutz.gr αναλαμβάνει να προχωρήσει τη διαδικασία παράδοσης (με δική του υπηρεσία παράδοσης) των προϊόντων στο χώρο που έχει δηλώσει ο χρήστης. Η νέα υπηρεσία λαμβάνει υπόψη και τις ενδεχόμενες περιπτώσεις αστοχιών, όπως το μη διαθέσιμο απόθεμα ενός προϊόντος, μεταβιβάζοντας αυτόματα τη παραγγελία σε άλλο κατάστημα και το skroutz.gr αναλαμβάνει εξ' ολοκλήρου μια ενδεχόμενη διαφορά στην τιμή.
Οι παραγγελίες θα παραδίδονται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών, όπως έχει συμφωνηθεί με την υπηρεσία ταχυμεταφοράς ACS, με την οποία υπάρχει συνεργασία, ενώ η Skroutz βρίσκεται σε ανάλογες συζητήσεις με την Speedex και τις λοιπές εταιρείες του κλάδου.
Η Skroutz θα εισπράττει το 8% επί της αξίας συναλλαγής, ενώ οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις από την πλευρά τους εκμηδενίζουν το διαχειριστικό κόστος, κατανέμουν καλύτερα τις παραγγελίες τους και οι πωλήσεις τους γίνονται πιο αποδοτικές.
Σε επόμενο στάδιο η Skroutz σκοπεύει να επεκτείνει την υπηρεσία αυτή και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, να προχωρήσει σε προσωποποιημένες προσφορές, να διευρύνει τις συνεργασίες της με τράπεζες, εταιρείες ταχυμεταφορών και φυσικά εμπορικές επιχειρήσεις.
Τα οικονομικά στοιχεία και η ανάπτυξη
Παρά τις δυσκολίες της ελληνικής αγοράς, το Skroutz.gr συνέχισε και μέσα στο 2015 την ανάπτυξή του σε όλα τα επίπεδα. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών προ φόρων μόνο για την Ελλάδα διαμορφώθηκε στα 6,5 εκατομμύρια, με τα κέρδη στα 900.000 ευρώ. Ταυτόχρονα, η γκάμα των υπηρεσιών της εταιρείας εμπλουτίστηκε με δύο νέες, το leaf (lifestyle στο χώρο της ένδυσης) αλλά και το jamiar.gr το ηλεκτρονικό κατάστημα χειροποίητων προϊόντων, που απορροφήθηκε την προηγούμενη χρονιά. Σημαντική είναι και η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο έφθασε πλέον στα 125 άτομα (73 περισσότερα σε σχέση με το 2013), ενώ εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2016 θα προστεθούν ακόμα 45 άτομα.
Σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητά του στο εξωτερικό, το εγχείρημά του στην Τουρκία, Alve, συνεργάζεται ήδη με 340 eshops, με την ανάπτυξή του να φθάνει τα επίπεδα του 180%. Η επένδυση στην γειτονική χώρα την προηγούμενη τριετία έχει φθάσει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ, ενώ ήδη το Alve απασχολεί 15 άτομα. Από την άλλη πλευρά, το Scrooge στην Αγγλία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και η επένδυση σε αυτή τη φάση περιορίζεται στο επίπεδο της οργανικής.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν και τα στοιχεία επισκεψιμότητας του Skroutz.gr για το 2015. Συγκεκριμένα, στο προηγούμενο έτος το ελληνικό site έφθασε τα 5,6 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, με το σύνολο των clicks να φθάνει τα 156 εκατ. και αυτό των επισκέψεων ανά μήνα στα 16 εκατομμύρια.
Α. Σχοινά