Το νέο πρόγραμμα GrowthMakers υποστήριξης καινοτομίας από τη Heineken

Το νέο πρόγραμμα GrowthMakers υποστήριξης καινοτομίας από τη Heineken

Ένα νέο και φιλόδοξο πρόγραμμα που στόχο έχει τη δημιουργία αξίας μέσα από το «πάντρεμα» καινοτομίας, νέας επιχειρηματικότητας και συμβολαιακής γεωργίας έχει ξεκινήσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Ο λόγος για το Growth Makers που αποτελεί μια νέα πρωτοβουλία με την υπογραφή της Heineken, για τη στήριξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας στην Ελλάδα με έμφαση σε νέες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό.

Είναι σχεδιασμένο και εστιασμένο να στηρίξει την καινοτόμο επιχειρηματικότητα στον αγροτικό και τουριστικό τομέα, να ενισχύσει την υποστήριξη στις ελληνικές startups σε συνεργασία με το Orange Grove, τη μεγαλύτερη θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων στη χώρα μας.

Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε ήδη υφιστάμενες εταιρείες – startups, όσο και σε νεοφυείς επιχειρήσεις ή ακόμη και ιδέες που βρίσκονται στα... σπάργανα.

Μέσα από το Growth Makers, η Heineken φιλοδοξεί να ενδυναμώσει τους νέους επιχειρηματίες με γνώση, δεξιότητες και καθοδήγηση, να καλλιεργήσει συνέργειες με θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς που θα επιφέρουν προστιθεμένη αξία στο οικοσύστημα και να συμβάλει στη δημιουργία μίας νέας κουλτούρας επιχειρηματικότητας. Μέσω αυτού της πλατφόρμας, η Heineken θα υποστηρίξει οικονομικά πέντε ομάδες που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό.

Η νέα πλατφόρμα Growth Makers περιλαμβάνει δυο πυλώνες: τις βραδιές συζήτησης, δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσης που απευθύνονται στην ευρύτερη επιχειρηματική και δημιουργική κοινότητα και θα διοργανώνονται σε τακτικά διαστήματα (Growth Makers Nights) αλλά και έναν διαγωνισμό που θα ανακαλύψει, θα αναδείξει και θα επιβραβεύσει 5 νέα startups στον αγρο-διατροφικό και τον τουριστικό τομέα (Growth Makers Teams).

Για την παρουσίαση αυτής της πρωτοβουλίας της Heineken η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει διοργανώσει έως τώρα τρεις εκδηλώσεις, δύο στην Αθήνα και μία στη Θεσσαλονίκη, ενώ τον προσεχή Νοέμβριο θα γίνει μία ακόμη στην Αθήνα, στην έδρα του Orange Grove.



H Heineken αναζητά πέντε νέα start-ups στον αγρο-διατροφικό τομέα

Στο πλαίσιο των Growth Makers Teams, η Heineken πραγματοποίησε Open call για καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες στον αγρο-διατροφικό τομέα και τον τουρισμό, αναζητώντας πέντε νέα start-ups που θα μπουν στο πρόγραμμα επώασης του Orange Grove για να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε επιχειρήσεις. Επιπρόσθετα, θα λάβουν το ποσό των 10.000€ συνολικά από τη Heineken για να καλύψουν λειτουργικές ανάγκες στα κρίσιμα πρώτα βήματα της διαδρομής τους.

Αναξιοποίητο κεφάλαιο η ελληνική μεσογειακή διατροφή

Μιλώντας στο 1ο Growth Makers Night, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Ζωούλλης Μηνά, αναφέρθηκε στο ιδανικό ταίριασμα του Orange Grove με το καινοτόμο πνεύμα της Heineken, τονίζοντας: «Η δυναμική παρουσία της Heineken στο Orange Grove Heineken αποτελεί τον δικό μας τρόπο να συνεισφέρουμε στην επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας μέσω των νέων και της καινοτομίας».

Στη συνέχεια της εκδήλωσης διεξήχθη πάνελ συζήτησης με τίτλο «Ελληνική αγροτική παραγωγή: Δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τη χώρα» με τη συμμετοχή της κυρίας Βάσως Παπαδημητρίου, Γενικής Διευθύντριας του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και Ποτών (ΣΕΒΤ), του κ. Άρη Κεφαλογιάννη, Ιδρυτή & Διευθύνοντα Σύμβουλου της ΓΑΙΑ, του κ. Θωμά Δούζη, Συνιδρυτή της ERGON και της κυρίας Carla Tanas, Συν-ιδρύτριας του Future Agro Challenge (FAC), της διεθνούς πλατφόρμας για καινοτόμους επιχειρηματίες του αγρο-διατροφικού τομέα.

Όλοι οι ομιλητές αναφέρθηκαν στη ελληνική μεσογειακή διατροφή ως ένα από τα μεγαλύτερα αναξιοποίητα κεφάλαια για τη χώρα μας και μίλησαν για την αγροτική παραγωγή ως την πηγή για ποιοτικές πρώτες ύλες. Επιπλέον τόνισαν ότι η επιβίωση για τις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις του αγρο-διατροφικού τομέα θα έρθει μόνο μέσα από ευρύτερες συνεργασίες.

Η σημασία της ελληνικής παραγωγής κριθαριού

Αναφερόμενος στις πρωτοβουλίες στον αγροτικό τομέα και στη συμβολαιακή γεωργία, ο κ. Μηνά, υπογράμμισε τη σημασία της εγχώριας αγροτικής παραγωγής και του τουρισμού για την ανάπτυξη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και παρουσίασε συνοπτικά το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας που υλοποιεί η εταιρεία.

Δύο χιλιάδες Έλληνες παραγωγοί σε 23 νομούς έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα, με αποτέλεσμα το 100% της μπύρας που παράγει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία να είναι από Ελληνικό κριθάρι.

Ειδικότερα ανέφερε ο κ. Μηνά: «Από το 2008 έχουμε προμηθευθεί συνολικά 275.000 τόνους κριθαριού, που σημαίνει περίπου 50.000 το χρόνο ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι από την έναρξη του προγράμματος έχουμε δημιουργήσει προστιθέμενη αξία 60 εκατ. ευρώ».



Η Heineken στηρίζει ως μεγάλος χορηγός το Orange Grove από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του, το 2013 και μοιράζεται με τους νέους επιχειρηματίες που αναπτύσσονται εκεί το ίδιο πάθος για καινοτομία, δημιουργία και πρωτοπορία. Μέσα από την πλατφόρμα Growth Makers στέκεται ακόμα πιο δυναμικά στο πλευρό του Orange Grove, ενισχύοντας την υποστήριξή της στην καινοτομία και την ανάπτυξη στην Ελλάδα.

Δεύτερο Growth Makers: Στρατηγικής σημασίας η στροφή στον ποιοτικό τουρισμό

Το δεύτερο Growth Makers Night της Heineken στο Orange Grove που έγινε την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου, ήταν αφιερωμένο στη... βαριά βιομηχανία της χώρας, στον τουρισμό, κάτω από το πρίσμα όμως της ποιοτικής αναβάθμισής του.

Επιχειρηματίες και επαγγελματίες του τουρισμού μίλησαν για το πώς η χώρα μας θα κάνει την υπέρβαση και θα «κοιτάξει» πέρα από τους αριθμούς και τις αυξημένες αυξήσεις τουριστών.

Κεντρικό θέμα του 2ου Growth Makers Night ήταν: «Τουριστική επιχειρηματικότητα: Προκλήσεις ευκαιρίες και προοπτικές» και καλεσμένους σημαντικούς εκπροσώπους της αγοράς που «ακτινογράφησαν» το αυξημένο τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα μας, μίλησαν για τις ευκαιρίες στους τομείς της φιλοξενίας και του τουρισμού και συζήτησαν με τους 100 και πλέον συμμετέχοντες για τα συν και τα πλην της τουριστικής επιχειρηματικότητας.

Η Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κα Έλλη Παναγιωτοπούλου, μίλησε για τη σημασία του τουρισμού παγκοσμίως αλλά και για τη δυναμική που παρουσιάζει στην Ελλάδα, δηλώνοντας μεταξύ άλλων: «Βρισκόμαστε κοντά στους επαγγελματίες της εστίασης με σεμινάρια και μεταφορά τεχνογνωσίας υποστηρίζοντάς τους στη συνεχή αναβάθμιση των εμπειριών που προσφέρουν στους επισκέπτες και κατά συνέπεια τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας.»

Το Heineken Growth Μakers στη Θεσσαλονίκη

Το 3ο Heineken Growth Makers πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη. Κεντρικό θέμα ήταν «Ελληνική αγροτική παραγωγή: Δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τη χώρα», ενώ συμμετείχαν πλήθος νέοι, αρκετοί επιχειρηματίες, εκπρόσωποι του τοπικού οικοσυστήματος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας και φορέων της αγοράς.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γ. Μπουτάρης ο οποίος αναφέρθηκε στις πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, που υλοποιεί η εταιρεία.



Έδωσε συγχαρητήρια στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία για τις πρωτοβουλίες που παίρνει με τη συμβολαιακή γεωργία, αλλά κυρίως για την προσπάθεια της εταιρείας να αναπτύξει την κουλτούρα μπίρας στην Ελλάδα ώστε να μεγαλώσει η πίτα για όλη την αγορά».

Στην εκδήλωση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Ζωούλλης Μηνά, τόνισε μεταξύ άλλων:

«Πιστεύουμε στην Ελλάδα και στο μέλλον της. Ειδικά στον αγρο-διατροφικό τομέα υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για την ανάπτυξη της καινοτομίας, τη βελτίωση της παραγωγικότητας και την ενίσχυση του επιχειρηματικού πνεύματος. Σε αυτό το πλαίσιο επενδύουμε σημαντικά τόσο στην αύξηση της παραγωγικότητας των μονάδων μας αλλά και σε πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την καινοτομία στην κοινωνία και την οικονομία όπως η πλατφόρμα Heineken Growth Makers».