Στηρίζοντας το αγαθό της επικοινωνίας «απέναντι» στον κορονοιό

Στηρίζοντας το αγαθό της επικοινωνίας «απέναντι» στον κορονοιό

Τα προηγούμενα 24ωρα η ελληνική επιχειρηματική κοινότητα έδωσε με επιτυχία ένα σημαντικό τεστ. Σε αντίθεση με πολλές προβλέψεις κατάφερε να εφαρμόσει ταχύτατα τα πρωτόκολλα προστασίας απέναντι στην πανδημία προστατεύοντας τους εργαζομένους, αλλά και διασφαλίζοντας την επιχειρησιακή συνέχεια. Πρόκειται για ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο την επιτυχία του οποίου μοιράζονται όμιλοι του ιδιωτικού και του δημοσίου τομέα.

Ίσως ακόμη πιο σημαντική να είναι η επιτυχία της εφαρμογής των πρωτοκόλλων αυτών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Πρόκειται για το «σύστημα» υπηρεσιών και δικτύων, που κρατά ζωντανή τη σύνδεση των επιχειρήσεων, των κυβερνητικών και κρατικών υπηρεσιών, αλλά και του ελληνικού πληθυσμού, αυτές τις δύσκολες ώρες, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας ακόμη και στις συνθήκες μεγάλης αύξησης της χρήσης που προέκυψαν. 

Και οι ανάγκες ήταν ογκωδέστατες καθώς μέσα σε μερικές ημέρες μια ολόκληρη χώρα «δικτυώθηκε» ξανά με νέο τρόπο, ενώ οι επικοινωνίες μέσω δικτύων σταθερής και κινητής, αλλά και δεδομένων, πολλαπλασιάστηκαν. Το αγαθό της τηλεπικοινωνίας γίνεται τις ώρες αυτές το επίκεντρο: Για το επιχειρείν. Για την επικοινωνία με τα αγαπημένα πρόσωπα. Την ενημέρωση. Την εκπαίδευση. Την ψυχαγωγία. Τις συναλλαγές. Την τηλε-εργασία. Την επείγουσα κλήση. Και πάνω απ’ όλα, την επαφή με τον συνάνθρωπο.

Αντίστοιχα και οι εταιρείες που το παρέχουν απέδειξαν ότι μέσα από τις επενδύσεις τους, την ετοιμότητα και το σχεδιασμό τους, αλλά και την αφοσίωση του προσωπικού τους, έφεραν το προσδοκώμενο απ’ όλους αποτέλεσμα. Καλύπτοντας τις ανάγκες από την υποστήριξη του κρατικού μηχανισμού, μέχρι και την ψυχαγωγία, αυτών που μένουν σπίτι για να προστατευθούν από τον φονικό ιό. Και πέραν αυτών, προσφέροντας εξτρά υπηρεσίες στους συνδρομητές τους όπως οι εκπτώσεις στις υπηρεσίες data για το επόμενο διάστημα, ο δωρεάν επιπλέον χρόνος που προφέρεται σε πακέτα σταθερής. 

Από τις κινήσεις των τελευταίων ωρών σε αυτό το επίπεδο ξεχώρισαν και οι δωρεάν υπηρεσίες δεδομένων που προσέφερε η Wind σε όλους τους συνδρομητές της για τον επόμενο μήνα, όπως και δωρεάν υπηρεσίες φωνής και δεδομένων για τους συνδρομητές της στις σκληρά δοκιμαζόμενες Ιταλία και Ισπανία. Κινήσεις υψηλού συμβολισμού, που εντάσσονται σε αυτό για το οποίο αναφέρθηκε και ο επικεφαλής της εταιρείας, Νασος Ζαρκαλής στο μήνυμα του: την «εθνική προσπάθεια». Δικό μας καθήκον, συμπλήρωσε,  είναι να προσφέρουμε την πιο κρίσιμη από ποτέ βοήθεια στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.