Κομισιόν: Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση

Κομισιόν: Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση

Χειρότερες από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο είναι οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών, σύμφωνα με έκθεση της Κομισιόν, από την οποία προκύπτει πως το 27,3% υστερεί στην ανάγνωση, ενώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% έχουν χαμηλές επιδόσεις στα μαθηματικά, στην έκθεση και στις φυσικές επιστήμες.

Στην ίδια έκθεση, που δημοσιεύει η Καθημερινή, αποτυπώνεται ιδιαίτερα χαμηλή συμμετοχή, μόλις 4,5% σε προγράμματα δια βίου μάθησης και κατάρτισης, ενώ γίνεται ειδική αναφορά στους 15χρονους μαθητές που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας. Στην Ελλάδα το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται σε 32%, όταν ο μέσος όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου στο 20%.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την έκθεση, το 35,8% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά, ενώ το 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ να είναι στο 22,2%. 

Το 32,7% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009. 

Χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των μαθητών, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%. 

Αντίθετα, η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ καλύτερη θέση από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.