ΓΔ: 815,10 -1,93 (-0,24 %)

Τζίρος: 78,64 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 1950η
Πέμπτη, 4 Μαρτίου 2021

ΓΔ: 815,10 -1,93 (-0,24 %)

Τζίρος: 78,64 εκατ. €   RT

Alfa Romeo με νέα «μύτη» για να φύγει από την... ουρά

Alfa Romeo με νέα «μύτη» για να φύγει από την... ουρά

Το 2021 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για την Alfa Romeo στη Formula 1. Αυτό γιατί υπάρχουν πολλές αμφιβολίες για το 2022 – πώς θα λέγεται, ποιοι θα είναι οι οδηγοί της, τί αντίκτυπο θα έχει το γεγονός πως σύμφωνα με τους κανονισμούς θα μπορέσουν να αλλάξουν περισσότερο το μονοθέσιο. Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από το τελευταίο της Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που κατέκτησε ο θρυλικός Αργεντινός πιλότος, Χουάν Μανουέλ Φάντζο. Η πρώην Sauber με 500 αγώνες στο όνομά της καλείται να χρησιμοποιήσει αυτή την εμπειρία προς όφελός της.

Ο στόχος, όπως τον περιέγραψε, ο διευθυντής της ομάδας Φρεντερίκ Βασέρ, κατά την παρουσίαση του νέου μονοθέσιου με όνομα C41, είναι να κάνει πρόοδο και να πλησιάσει περισσότερο τις πρώτες θέσεις. Η Alfa Romeo πέρασε από τους 57 βαθμούς το 2019 στους οχτώ το 2020. Τερμάτισε 3η από το τέλος πέρυσι. Οι αλλαγές στο αυτοκίνητο έγιναν μ' αυτό στο μυαλό. Ο Βασέρ και οι πιλότοι Κίμι Ράικονεν και Αντόνιο Τζοβινάτσι είπαν πως η νέα «μύτη» του μονοθέσιου μπορεί να τους βοηθήσει να πετύχουν αυτό που θέλουν. Κατά τα λοιπά, εξαρτώνται από τη Ferrari που παρέχει τους κινητήρες.

Αν και δεν το λένε ανοιχτά είναι κοινό μυστικό στη Formula 1 πως η ελβετική ομάδα θεωρεί υπεύθυνη την σκουντερία για την κακή πορεία της. Οι κινητήρες της δεν ήταν αρκετά δυνατοί για να κάνουν τη διαφορά. Αυτή την σεζόν, όμως, οι υποσχέσεις από το Μαρανέλο είναι πως τα προβλήματα έχουν διορθωθεί σε μεγάλο βαθμό και οι κινητήρες θα είναι ισχυροί. Βασίζεται πάνω στα λεγόμενα της Ferrari η Alfa Romeo μια και η αεροδυναμική του μονοθέσιου έχει σχεδιαστεί σύμφωνα μ' αυτά.

Ωστόσο, ο «γρίφος» μένει άλυτος ακόμη για το κατά πόσο θα είναι ανταγωνιστική με την ομάδα να περιμένει πως και πως τα δοκιμαστικά στις 12 με 14 Μαρτίου στο Μπαχρέιν, εκεί όπου θα γίνει κι ο πρώτος αγώνας στις 28 του ίδιου μήνα. Ο Ράικονεν στα 42 του ετοιμάζεται για την 20η σεζόν του στη Formula 1 και αν και δηλώνει ενθουσιασμένος - αυτή αναμένεται να είναι και η τελευταία του. Στο μεταξύ, κι ο Τζοβινάτσι έχει μια τελευταία ευκαιρία υπό την προστασία της Ferrari, από της οποίας την ακαδημία προέρχεται.