H 3η του Σεπτέμβρη μας τελείωσε, τι γίνεται τώρα;
Η εποχή ΠΑΣΟΚ ήταν εν τέλει ένας αποφασιστικός κρίκος στην αλυσίδα της πολιτισμικής, κοινωνικής ακόμη και δημογραφικής μας παρακμής, η οποία δεν άρχισε με την γενιά της μεταπολιτεύσεως. <b>Γράφει ο Βασίλης Φασούλας.</b>