Vodafone: Η νέα στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας

Vodafone: Η νέα στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας

Νέα στρατηγική τοποθέτηση κάνει η Vodafone βασισμένη στην άποψη ότι οι νέες τεχνολογίες θα καθορίσουν το μέλλον.

Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη νέα της εταιρική ταυτότητα, υπογραφή και στρατηγική τοποθέτηση, η οποία πλαισιώνει τη νέα εταιρική της παρουσία σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή ενός από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα παγκοσμίως, μετά από την καθιέρωση του κεντρικού μηνύματος «Power to you» το 2009.
 
Η στρατηγική, που θα εφαρμοστεί και στις 36 χώρες στις οποίες έχει παρουσία η επωνυμία της Vodafone, αναδεικνύει την πεποίθηση της εταιρίας ότι, μέσα στα επόμενα χρόνια, οι νέες τεχνολογίες και οι ψηφιακές υπηρεσίες θα διαδραματίσουν θετικό ρόλο, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής των ανθρώπων στον κόσμο.

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Vodafone εστιάζει στην αισιοδοξία για το μέλλον, η οποία εκφράζεται μέσα από το κεντρικό μήνυμα The future is exciting. Ready? Στην Ελλάδα το κεντρικό μήνυμα είναι: Το μέλλον συναρπάζει. Ready?

Σε επίπεδο εταιρικής παρουσίας, δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο εμβληματικό «speech mark» της Vodafone, υιοθετώντας τη μεγαλύτερη αλλαγή που έχει γίνει, από τη δημιουργία του «speech mark» logo το 1998, σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα της Vodafone. Το «speech mark» θα εμφανίζεται στο εξής ως το βασικό επικοινωνιακό σύμβολο και θα κυριαρχεί σε όλες τις ενέργειες σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας. Το νέο λογότυπο θα εμφανίζεται επίσης με ένα νέο 2D σχεδιασμό αντί του προηγούμενου 3D περιγράμματος. 

Η νέα εταιρική στρατηγική της Vodafone διαμορφώθηκε στη βάση εκτεταμένης έρευνας και δοκιμής concepts, καθώς αξιολογήθηκαν ευρήματα ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με τη συμμετοχή περισσότερων από 30.000 ανθρώπων, σε 17 χώρες.

Το βασικό τηλεοπτικό διαφημιστικό μήνυμα, μία ταινία 60 δευτερολέπτων, εστιάζει στο πώς η ανθρώπινη αλληλεπίδραση παραμένει σταθερή, ενώ οι τεχνολογίες εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, είναι παραγωγή της Ridley Scott Associates.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης, δήλωσε σχετικά: «Αποστολή μας στην Vodafone είναι, με τις τεχνολογίες και τις υπηρεσίες μας, να υποστηρίζουμε τους πελάτες και τις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε, προάγοντας μια καλύτερη ζωή σήμερα και στο μέλλον. Είμαστε αισιόδοξοι για τη θετική επίδραση της επιστήμης και της τεχνολογίας στη διαμόρφωση ενός συναρπαστικού μέλλοντος για όλους μας. Είμαστε έτοιμοι να σταθούμε δίπλα στους πελάτες μας σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι, με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για την ψηφιακή οικονομία, με στρατηγικές επενδύσεις στης ψηφιακές υποδομές της Ελλάδας, αλλά και με την ισχυρή μας δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη».

Λόγοι αισιοδοξίας για το μέλλον

Η Vodafone πραγματοποίησε έρευνα σε περίπου 13.000 άτομα από 14 χώρες ώστε να καταγράψει τον βαθμό αισιοδοξίας στην κοινή γνώμη για τις προοπτικές που διαμορφώνονται στο μέλλον. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την YouGov, ανέδειξε τα εξής:

- η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, ανεξαρτήτως ηλικίας, θεωρεί ότι η τεχνολογική καινοτομία θα έχει την πιο σημαντική θετική επίδραση στο μέλλον, κατά τα επόμενα 20 χρόνια

- οι νέοι 18-24 ετών, σε ποσοστό 62%, θεωρούν ότι το βιοτικό επίπεδο θα είναι καλύτερο σε 20 χρόνια, σε σύγκριση με  σήμερα

- η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, ανεξαρτήτως ηλικίας, θεωρεί ότι το δικό τους βιοτικό επίπεδο, καθώς και το επίπεδο διαβίωσης των παιδιών τους, θα βελτιωθεί σε 20 χρόνια από τώρα

Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, το 46% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ποιότητα ζωής στη χώρα θα έχει βελτιωθεί σε 20 χρόνια σε σχέση με σήμερα. Επίσης σημειώνεται ότι, όταν ερωτήθηκαν για τους τομείς που θα έχουν θετικό αντίκτυπο στη διαμόρφωση του μέλλοντος της Ελλάδας στα επόμενα 20 χρόνια, οι συμμετέχοντες ανέφεραν την επιχειρηματικότητα (δηλαδή τις επιτυχημένες ιδέες που αναπτύσσουν επιχειρηματίες), την τεχνολογική καινοτομία, καθώς και τις εξελίξεις στην ιατρική επιστήμη, ως τους τρεις σημαντικότερους από αυτούς.

Η Vodafone ανέθεσε επίσης στη εταιρία συμβούλων Futerra (https://www.wearefuterra.com/) να εντοπίσει 10 από τις πιο σημαντικές νέες τάσεις, που έχουν τη δυναμική να αλλάξουν ριζικά την καθημερινή μας ζωή, στο σπίτι ή στην εργασία. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, που αναδείχθηκαν από κορυφαίους οραματιστές του μέλλοντος από πέντε χώρες, είναι οι εξής:

- 3D και 4D εκτυπωμένα εξαρτήματα για την κατασκευή κατοικιών που εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, καθώς οι στεγαστικές απαιτήσεις των οικογενειών αλλάζουν.

- πενταπλάσια αύξηση της παγκόσμιας δυναμικής για την παραγωγή ενέργειας, καθώς ενισχύονται καθαρές μορφές ενέργειας, με φωτοβολταϊκά συστήματα να επεκτείνονται σε παράθυρα, επιφάνειες τοίχων, ακόμη και σε αυτοκινητοδρόμους.

- εξατομικευμένες ιατρικές επεμβάσεις όπως η 3D βιο-εκτύπωση οργάνων και μελών

- νέα συστήματα μαζικής μεταφοράς που συνδέουν πόλεις με τρένα που αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 960 χλμ/ώρα.

- μεγάλης κλίμακας έργα για τη συλλογή νερού, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής βροχοπτώσεων, της αναπλήρωσης υπογείων υδάτων και της βελτιωμένης αφαλάτωσης, που βελτιώνουν τις ζωές 1,2 δισ. ανθρώπων σε περιοχές με έλλειψη νερού, και

- τριπλασιασμός της χρήσης συνδεδεμένων αισθητήρων στη γεωργία με αποτέλεσμα αυξημένες αποδόσεις καλλιεργειών, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη νέων πηγών πρωτεϊνών που αντικαθιστούν όλο και περισσότερο το κρέας.