O Τότο Βολφ θέλει να «δέσει» τον Σερ Λιούις Χάμιλτον μέχρι το 2023 στη Mercedes

O Τότο Βολφ θέλει να «δέσει» τον Σερ Λιούις Χάμιλτον μέχρι το 2023 στη Mercedes

Είναι ο συνδυασμός της επιτυχίας: το μονοθέσιο που... πετάει και ο πιλότος των ρεκόρ. Η συνεργασία της Mercedes-AMG Petronas Formula One Team με τον Σερ Λιούις Χάμιλτον είναι... μαγική και αποτελεσματική και φάνηκε την περασμένη Κυριακή στο Spanish Grand Prix στην πίστα του Μοντμελό. Ο διευθυντής της ομάδας Τότο Βολφ, τώρα, θέλει να «δέσει» τον 36χρονο Αγγλο οδηγό με το δικό του μέλλον. Ο Αυστριακός παράγοντας έχει συμβόλαιο ως το 2023 και θα επιχειρήσει να πείσει τον αστέρα να υπογράψει επέκταση τουλάχιστον μέχρι τότε. Το συμβόλαιο του πιλότου λήγει στο τέλος της σεζόν.

Ο Χάμιλτον από το Grand Prix στην Ιμολα, το δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος του 2021, έστειλε το μήνυμά του πως σκοπεύει να συνεχίσει στη Formula 1 και συμφώνησε σε μια πρότερη δήλωση του Βολφ, ο οποίος είχε πει πως το ζήτημα πρέπει να κλείσει στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα και φθορές. «Δεν υπάρχει βιασύνη, αλλά θα πρέπει να μιλήσουμε για το συμβόλαιο. Σαφώς και είναι περίπλοκη η διαδικασία, αλλά ελπίζω ν' αρχίσουμε σύντομα και να βάλουμε τις βάσεις της νέας συμφωνίας πριν την καλοκαιρινή διακοπή», τόνισε ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Ο Βολφ απάντησε: «ναι, το νέο συμβόλαιό του θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από ένα έτος. Δεν θέλουμε να είμαστε αγχωμένοι κάθε χρόνο, ενώ προσπαθούμε να νικήσουμε αγώνες και παράλληλα να πρέπει να διαπραγματευθούμε. Χρειάζεται να περάσουμε μια-δύο μέρες μαζί να τα βάλουμε όλα πάνω στο τραπέζι, έπειτα να κλειδώσουμε την πόρτα και να μην βγούμε ως ότου αποφασίσουμε. Αυτό δούλεψε στο παρελθόν και νομίζω πως είναι η καλύτερη προσέγγιση».

Ο Χάμιλτον με τρεις νίκες έπειτα από τέσσερα Grands Prix είναι πρώτος στην κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος οδηγών με 14 βαθμούς διαφορά από τον Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) και οδεύει προς την κατάκτηση του 8ου τίτλου του με τον οποίο θα ξεπεράσει τον Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Βολφ, πάντως, είναι σίγουρος πως ο Χάμιλτον μπορεί να συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμη. «Μπορεί να οδηγάει για πολλά χρόνια ακόμη. Είναι τόσο πειθαρχημένος και όσο προσέχει τον εαυτό του μπορεί να τα καταφέρει», εξήγησε ο Βολφ.

Το κλίμα έχει αλλάξει σε σύγκριση με τον περασμένο Ιανουάριο. Ο Χάμιλτον ανανέωσε βιαστικά για μια σεζόν αν και ενοχλημένος με την συμπεριφορά της ομάδας. Αφενός υπήρχαν διαφορές στο ποσό που θα λάμβανε και αφετέρου η Mercedes κοιτούσε τις επιλογές της: τον Τζορτζ Ράσελ (Williams), αν ο Φερστάπεν θα μπορούσε να γίνει διαθέσιμος και αν θα ήταν άμεση η εφαρμογή του salary cap για τους οδηγούς. Παρόλο που το «ταβάνι» αναμένεται να εφαρμοστεί στο μέλλον, η Mercedes δεν αποκλείεται να θέλει να το... προλάβει για να «δέσει» τον Χάμιλτον σε πολυετές συμβόλαιο και να μην ρισκάρει να τον χάσει, αφού με τις μεγάλες αλλαγές που θα γίνουν του χρόνου στα μονοθέσια ίσως ν' αλλάξουν και οι ισορροπίες. Επιπλέον, έκλεισε το 2020 με «καθαρά» κέρδη 15 εκατομμυρίων ευρώ κι αυτό της δίνει μεγαλύτερη οικονομική άνεση να εξετάσει τώρα το ζήτημα της ανανέωσης από το να περιμένει το μέλλον.