«Ο κ. Τσίπρας κόβει κορδέλες για έργα που άλλοι σχεδίασαν, άλλοι δημοπράτησαν και άλλοι προώθησαν», σχολιάζει ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής.
Αναλυτικά, σε δήλωσή του σχολίασε:
«Υπενθυμίζουμε στον ΣΥΡΙΖΑ ότι τα δημόσια έργα δεν ανήκουν σε καμία Κυβέρνηση, σε κανέναν Υπουργό, σε κανένα Κόμμα.
Ανήκουν στους πολίτες. Γιατί απλούστατα, αυτά τα έργα άλλος τα σχεδιάζει, άλλος τα δημοπρατεί, άλλος υπογράφει τις συμβάσεις και άλλος κόβει τις κορδέλες.
Ακόμη και τώρα, ο κ. Τσίπρας αντί να συμβάλει στον τομέα του σχεδιασμού και της υλοποίησης, αναλώνεται στο κόψιμο κορδελών».
Με αφορμή τα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό του τελευταίου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Μωρέας, με ενημερωτικό της σημείωμα η Νέα Δημοκρατία σχολιάζει ότι "η Κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός, κατά τη συνηθισμένη τους πρακτική, ψάχνουν να βρουν ευκαιρία για να χρησιμοποιήσει το κόκκινο ψαλίδι για να κόψει κορδέλες σε έργα που σχεδίασαν, δημοπράτησαν, ξεκίνησαν, ξεπέρασαν όλα τα προβλήματα και υλοποίησαν άλλοι".
"Έτσι και τώρα, ανακάλυψε τα 3,5 τελευταία χιλιόμετρα της «Περιμετρικής Καλαμάτας» του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας, μήκους 158 χιλιομέτρων και Λέυκρου – Σπάρτης μήκους 47 χιλιομέτρων", ένα έργο που, όπως εξηγούν στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δημοπρατήθηκε το 2006 από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και ξεκίνησε να υλοποιείται το 2007 από την Κοινοπραξία Μορέας. Το 2013 - κι ενώ το έργο είχε ολοκληρωθεί κατά 95% - η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων διέκοψε τη χρηματοδότηση του έργου και το 2014 η Κοινοπραξία Μορέας προχώρησε σε σταδιακή παύση των εργασιών.
Και ενώ η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και ο πρωθυπουργός κ. Σαμαράς διαπραγματευόταν με την Κοινοπραξία για τη συνέχιση των εργασιών χωρίς μεγαλύτερη ζημία για το Ελληνικό Δημόσιο, το προεκλογικό κλίμα πάγωσε τις διαπραγματεύσεις. Για να έρθει η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, τον Δεκέμβριο του 2015, και να τροποποιήσει τη σύμβαση με το γνωστό, διαπραγματευτικό της τρόπο: Κατέβαλε νέες αποζημιώσεις, έδωσε πρόσθετη επιδότηση λειτουργίας έως 330.000.000 ευρώ, ενώ εκκρεμεί άγνωστος αριθμός οικονομικών αιτημάτων της Κοινοπραξίας σε Διαιτησία! Και όλα αυτά για το τελευταίο τμήμα του Λεύκτρου – Σπάρτης και τα τελευταία χιλιόμετρα της Περιμετρικής Καλαμάτας. Δηλαδή για λιγότερο από το 4% του συνολικού έργου".
"Ενημερώνουμε τον πρωθυπουργό και τον αρμόδιο Υπουργό ότι, με την τακτική ΣΥΡΙΖΑ, οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας θα έπρεπε να έχουν κάνει αναλογικά 58 εγκαίνια στο συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο! Επίσης, είναι λυπηρό να είναι έτοιμο το τελευταίο τμήμα πλέον του 1 μήνα και να περιμένουν οι πολίτες να το χρησιμοποιήσουν μετά την «πανηγυρική» φιέστα της Κυβέρνησης!" αναφέρουν στη ΝΔ και καταλήγουν:
"Επικεντρωθείτε στο έργο σας. Με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, χωρίς λαϊκισμό και μικροπρέπεια. Μη σπαταλάτε τα χρήματα του ελληνικού λαού σε κακές διαπραγματεύσεις και γιορτές κορδελών. Αφού δε μπορείτε να σχεδιάσετε και να ξεκινήσετε ένα έργο – όπως εδώ και 2 χρόνια το Πάτρα – Πύργος – τουλάχιστον ολοκληρώστε ό,τι ξεκίνησαν οι προηγούμενες Κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας. Τουλάχιστον, μπορείτε να προσποιηθείτε ότι είστε σοβαροί, μιας και δε μπορείτε να προσποιηθείτε ότι είστε αστείοι".