Σύμπραξη Aegean, δήμου Αθηναίων και Ελ. Βενιζέλος για την προβολή της Αθήνας

Σύμπραξη Aegean, δήμου Αθηναίων και Ελ. Βενιζέλος για την προβολή της Αθήνας

Του Απόστολου Σκουμπούρη

Σύμπραξη με στόχο η Αθήνα να πάρει αυτό που της αξίζει τουριστικά και να γίνει ένας ελκυστικός προορισμός για όλο το χρόνο, βγαίνοντας στο προσκήνιο ως σύγχρονο κέντρο πολιτισμού, ιστορίας αλλά και σύγχρονης ζωής ανακοίνωσαν προ ημερών οι Aegean Airlines, o Δήμος Αθηναίων αλλά και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.

Πρόκειται για τη σύμπραξη Athens Tourism Partnership (ΑΤΡ), που αποτελεί μια πρωτοβουλία για την τουριστική προβολή της Αθήνας που ανακοινώθηκε σε επίσημη συνέντευξη Τύπου στο δημαρχιακό μέγαρο της πρωτεύουσας.

Μακροπρόθεσμος στόχος είναι η Αθήνα να γίνει ένας προορισμός όχι μόνο του καλοκαιριού αλλά 12 μήνες το χρόνο, καθώς είναι μια πρωτεύουσα με ξεχωριστά χαρακτηριστικά, όχι μόνο ιστορίας και αρχαίων, αλλά μια πόλη ζωντανή, «δίαυλος» για τα νησιά και η μόνη πρωτεύουσα ευρωπαϊκής χώρας πλησίον σε θάλασσα.

Παράλληλα, οι ιθύνοντες της καμπάνιας γνωρίζουν καλά ότι η Αθήνα είναι ο κεντρικός... κόμβος για όλη την Ελλάδα, καθώς στην πρωτεύουσα προσγειώνονται οι περισσότεροι τουρίστες που έρχονται στη χώρα. Αν «σηκωθεί» περαιτέρω η Αθήνα τουριστικά, αυτό θα σημάνει πολλαπλά οφέλη και για την υπόλοιπη τουριστική Ελλάδα, τα νησιά και την ενδοχώρα.

Η χρηματοδότηση της καμπάνιας γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης, ενώ για τον Δήμο Αθηναίων γίνεται με την αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας - Τhe Hellenic Initiative. Το όλο εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece.

Η καμπάνια για την πόλη

Πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι μία νέα, ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» και στόχο την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας, ως μιας πόλης που προσφέρει αμέτρητες επιλογές.

Μίας πόλης γεμάτης ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες οι οποίες παρουσιάζονται με σύγχρονο, ζωντανό και δυναμικό τρόπο. Το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει μοναδικά τις πολλές, γνωστές και άγνωστες, διαφορετικές πτυχές της Αθήνας. Μέσα σε ένα μόλις λεπτό, 51 εικόνες της πόλης ξετυλίγονται, βιωματικές στιγμές μιας πόλης που έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει όλο το χρόνο.

Η ιστοσελίδα της καμπάνιας www.thisisathens.org σταδιακά θα φιλοξενήσει συνολικά 103 ιστορίες που μέσα από ένα κεντρικό, αλλά και επιμέρους θεματικά βίντεο, παρουσιάζουν τη ζωή στην Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετραώρου.

Παράλληλα, η ιστοσελίδα λειτουργεί ως εργαλείο προγραμματισμού του ταξιδιού, προβάλλοντας ό,τι συμβαίνει στην Αθήνα όλο το χρόνο, παρουσιάζοντας μουσεία, αξιοθέατα, δρώμενα, επιλογές φαγητού και διασκέδασης αλλά και τις γειτονιές της πόλης με τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Αξιοποίηση όλων των ψηφιακών μέσων

Η δυναμική έναρξη της καμπάνιας “One City. Never Ending Stories” αξιοποιεί στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα: ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε Youtube, Facebook, Instagram, Twitter τα οποία αποτελούν σημαντικά εργαλεία προώθησης στο κοινό - στόχος που περιλαμβάνει, σε πρώτο στάδιο κυρίως ταξιδιώτες από τη Γαλλία και τη Γερμανία.

Ο σχεδιασμός της καμπάνιας καλύπτει γεωγραφικά όλες τις μεγάλες πόλεις της Γαλλίας και της Γερμανίας, οι οποίες αποτελούν τις βασικές αγορές – στόχους για την Αθήνα. Η ιστοσελίδα της καμπάνιας θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.

Γ. Καμίνης: Αυτόνομος προορισμός η Αθήνα

Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γ. Καμίνης επισήμανε ότι η Αθήνα έχει όλες τις δυνατότητες και προϋποθέσεις να είναι δημοφιλής, αυτόνομος προορισμός και όχι ένα απλό πέρασμα προς τα όμορφα νησιά μας.

Η σύμπραξη για τον τουρισμό της Αθήνας, είναι μια άνευ προηγουμένου συνεργασία, με πρώτη έμπρακτη πρωτοβουλία την έναρξη αυτής της πρωτοποριακής καμπάνιας. Η Αθήνα επανακάμπτει με ανοδική τροχιά στη διεθνή τουριστική αγορά, ανατρέποντας αποφασιστικά την εικόνα των πρώτων χρόνων της κρίσης».

Ευτ. Βασιλάκης: Όχι σκόρπιες καμπάνιες – Συμπράξεις για κοινούς στόχους

Ο αντιπρόεδρος της Aegean Airilines κ. Ευτύχης Βασιλάκης δήλωσε:

«Η αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας απαιτεί νέες ιδέες, συνεργασία και κοινή επένδυση φορέων. Πρέπει να αλλάξει το μοντέλο των πολλών μικρών παράλληλων προσπαθειών που σπαταλά πόρους και χρόνο. Είμαστε περήφανοι που ωρίμασε και παρουσιάζεται το Athens Tourism Partnership.

Η Aegean πέρα από την βασική της επένδυση για στήριξη της Αθήνας με προσθήκη 40 νέων προορισμών εξωτερικού την τελευταία τριετία, που βελτιώνουν σημαντικά την δυνατότητα για city breaks όσο και τη διασύνδεση με τα νησιά μας, στηρίζει οικονομικά και το Athens Partnership.

Ανταποκριθήκαμε άμεσα στο κάλεσμα του Δήμου για την κοινή αυτή προσπάθεια. Ο στόχος είναι η ομάδα αλλά και η πλατφόρμα αυτή να ωριμάσει, η προσπάθεια να στηριχθεί από επιπλέον ιδιωτικούς και δημοσίους φορείς να γίνει ένας νέος σημαντικός και αποτελεσματικός θεσμός. Η κρίση μας αναγκάζει να συνεργαζόμαστε για να αθροίζουμε πόρους. Αν μάθουμε να το κάνουμε σωστά και συστηματικά τότε ο αναπτυξιακός πολλαπλασιαστής θα είναι μεγάλος».

Γ. Παράσχης: Στρατηγικός στόχος του αεροδρομίου η προώθηση της πόλης

Ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών κ. Γιάννης Παράσχης, ανέφερε:

«Από το 2014, η Αθήνα ζει μια «τουριστική άνοιξη», ύστερα από μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο. Η προώθηση της πόλης, τόσο ως τελικού προορισμού, όσο και ως ενδιάμεσου σταθμού, είναι στρατηγικός στόχος του αεροδρομίου, ώστε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η επισκεψιμότητα και η διασυνδεσιμότητά της καθ'' όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Τα τελευταία χρόνια συμβάλλουμε με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της Αθήνας ως προορισμού, μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, όπως και πολλοί ακόμη φορείς, κρατικοί και ιδιωτικοί, επενδύει στο στρατηγικό κομμάτι του city break.

Βασική προϋπόθεση για το στόχο του city break είναι η μεταξύ μας συνεργασία για την ανάπτυξη και την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και υποδομών. Συνέργειες όπως αυτή η καμπάνια για την προβολή της πόλης, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με το Δήμο Αθηναίων και την AEGEAN, είναι απαραίτητες σε μια κοινή προσπάθεια που πρέπει να συνεχισθεί με τη στήριξη όλης της αλυσίδας του τουρισμού».