Για τρίτη χρονιά στην Ελλάδα η καμπάνια “Explore the Εxtraordinary” της Guiness

Για τρίτη χρονιά στην Ελλάδα η καμπάνια “Explore the Εxtraordinary” της Guiness

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Guiness® φέρνει την παγκόσμια καμπάνια “Explore the Εxtraordinary” στην Ελλάδα από τις 27 Οκτωβρίου έως και το τέλος Νοεμβρίου.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, μέσα από δράσεις σε επιλεγμένα bar και μπυραρίες σε όλη τη χώρα, αλλά και διαγωνισμούς στο facebook, οι «fans» θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν συλλεκτικά αξεσουάρ της μπύρας, ενώ «όλοι οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν τη Guiness® μια πραγματικά ξεχωριστή μπίρα».

Εσύ για παράδειγμα γνωρίζεις πώς σερβίρεται ιδανικά μια Guiness®; Η ομάδα της Guiness® κατά το διάστημα που θα διαρκέσει η καμπάνια  θα βρεθεί σε μαγαζιά της Αθήνας και θα μυήσει το κοινό στην «τελετουργία» του σωστού σερβιρίσματος, που έχει υπολογιστεί ότι διαρκεί ακριβώς 119,53 δευτερόλεπτα!

Μέσω των δράσεων της καμπάνιας, αλλά και της σελίδας στο facebook GuinnessGreece η εταιρεία θα μοιραστεί «όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν ''extraordinary''».

Μερικά από αυτά είναι:

· Η γνωστή άρπα στο λογότυπο  της Guiness® εμφανίζεται με το ίσιο μέρος της στα αριστερά. Το αντίθετο, δηλαδή η άρπα με το ίσιο μέρος στα δεξιά είναι το σύμβολο της Ιρλανδίας.  

· Μέρος της μαγιάς που χρησιμοποιείται στην παραγωγή της Guinness φυλάσσεται σε χρηματοκιβώτιο

· Το συμβόλαιο εκμίσθωσης του St. Jame's Gate, του ζυθοποιείου που παράγεται η Guinness στην Ιρλανδία, υπογράφηκε το 1759 και λήγει σε 9.000 χρόνια.