7ος χρόνος, ημέρα 2188η
Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2021

ΕΜΑ: Aξιολογεί αναφορές για σύνδρομο Guillain-Barre μετά το εμβόλιο AstraZeneca

ΕΜΑ: Aξιολογεί αναφορές για σύνδρομο Guillain-Barre μετά το εμβόλιο AstraZeneca

Τις αναφορές που έχουν δει το φως της δημοσιότητας για την εμφάνιση του συνδρόμου Guillain-Barré, να σπάνιο νευρολογικό νόσημα που προκαλεί παράλυση και μούδιασμα συνήθως στα χέρια και τα πόδια, μετά τη χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca αξιολογεί ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων.

Επίσης, ο EMA ανέφερε ότι έχει ενημερωθεί για τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας και περικαρδίτιδας που έχουν αναφερθεί μετά τη χορήγηση εμβολίων τύπου mRNA και ότι έχει συστήσει αλλαγή στις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν από την Pfizer, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι ερευνά επίσης εάν τα εμβόλια τύπου mRNA συνδέονται με περιστατικά σπάνιων και ασυνήθιστων θρομβώσεων.

Σημειώνει ακόμη ότι το σύνδρομο της θρόμβωσης και της θρομβοκυτταροπενίας θα προστεθεί ως «σημαντικός αναγνωρισμένος κίνδυνος» στο σχέδιο διαχείρισης κινδύνων για το εμβόλιο της Janssen, Johnson & Johnson κατά της Covid-19.

Πηγή: Reuters