Κεντροαριστερά μόνη, ψάχνει…
Διαβάζω για τις εξελίξεις στην κεντροαριστερά. Η πιο πρόσφατη, μια νέα κίνηση από τρεις πρώην υπουργούς του ΠΑΣΟΚ. Το οποίο ΠΑΣΟΚ ηγείται της Δημοκρατικής Συμπαράταξης όπου φιλοξενείται και η ΔΗΜΑΡ, ενώ το Ποτάμι μάλλον φλερτάρει με τη νέα κίνηση. Παράλληλα, ένα μέρος στελεχών του χώρου, δεν βρίσκει κακή ιδέα αυτή της προσέγγισης με τον ΣΥΡΙΖΑ.