Με μεικτά πρόσημα ολοκλήρωσαν τη συνεδρίαση της Παρασκευής τα περισσότερα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς οι αυξήσεις τιμών που ανακοίνωσε η Apple ανέδειξαν τις επιπτώσεις του αυξανόμενου κόστους των ημιαγωγών στις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, οδηγώντας τους επενδυτές σε κατοχύρωση κερδών μετά από ένα ιδιαίτερα ισχυρό τρίμηνο.
«Οι αυξήσεις τιμών της Apple δείχνουν ότι οι τεχνολογικοί κολοσσοί αρχίζουν να αισθάνονται την πίεση από το αυξημένο κόστος εξαρτημάτων, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει συνολικά το οικοσύστημα της Tεχνητής Nοημοσύνης», δήλωσε η επικεφαλής επενδυτικής στρατηγικής της Saxo, Τσάρου Τσανάνα.
Ο ASX 200 της Αυστραλίας είχε οριακή άνοδο 0,18%, κλείνοντας στις 8.746.20 μονάδες, ενώ ο Nikkei έχασε 4,15%, ολοκληρώνοντας τις συναλλαγές στις 69.360,88 μονάδες.
Ο Kospi στη Νότια Κορέα βυθίστηκε έως και 8%, ενεργοποιώντας προσωρινά μηχανισμό διακοπής συναλλαγών (circuit breaker), πριν περιορίσει τις απώλειες στο 5,81%.
Ο δείκτης Hang Seng στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησε κατά 1,77% στις 22.669,07 μονάδες, καταγράφοντας τρίτο διαδοχικό τρίμηνο απωλειών, ενώ ο δείκτης του χρηματιστηρίου της Σανγκάης σημείωνε απώλειες 2,26%, στις 4.027,265 μονάδες.
